  • Data: 2003-09-09 07:04:29
    Temat: Re: Hipoteka vs zastaw rejestrowy
    Od: "Tom" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja prosze tutaj o pomoc,
    >no ale jesli nie potrafisz przeczytac ze
    > zrozumieniem kilkudziesieciu powiazanych ze soba merytorycznie przepisow
    > to zwroc uwage na art. 84 UKWIH:
    A z nerwami u ciebie wszystji OK? Niedługo będziesz musiał prosić o pomoc
    kardiologa a nie prawnika. Mam wrażenie że rozmawiam z zakompleksionym
    studenciną, który usłyszał ciekawostkę na wykładzie i teraz szarogęsi się
    nią jakby był nie wiadomo kim. Człowieku uspokój się!!! Grupa dyskusyjna nie
    służy odreagowaniu kompleksów z życia codziennego.

    > Jezeli nie wiesz co to sa przynaleznosci to odsylam do kodexu cywilnego,
    Dzięki, bez takiego mądrego kumpla jak ty już dawno bym zginął.

    > mam nadzieje, ze masz pod reka egzemplarz. Jesli nie, lub nie potrafisz z
    > niego korzystac - sugeruje stworzenie nowego watku na grupie pt.
    > "Przynaleznosci - z czym to sie je".
    Internet to piękna rzecz co? Możesz komuś nagadać nie patrząc mu w oczy...
    Naprawdę żenujesz człowieku.
    Jeżeli potrafisz korzystać z ustaw to po jaką cholerę pisujesz na grupę?

    > Sytuacji identycznosci przedmiotu obu tych praw jest wiecej,
    > zwroc uwage na hipotekowana wierzytelnosc hipoteczna jesli wiesz o czym
    > mowie.
    w swoim pierwszym poście mówiłeś o rzeczach a nie wierzytelnościach, czyli
    sam prawdopodobnie nie wiesz co wypisujesz

    dziękuję za dyskusję
    burenezo