  • Data: 2003-09-09 17:50:20
    Temat: Re: Hipoteka vs zastaw rejestrowy
    Od: Robert Fonfara <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Sep 2003 16:48:01 +0200, lablador wrote:

    > Nie chodzi o przywolywanie przepisow. Uderzyla mnie pogardliwosc do ogolnego
    > poziomu wiedzy w dosyc waskim zakresie tematycznym.Tez nie jestem ekspertem
    > i pewne dziedziny znam lepiej (bo mnie intewresuja) inne mniej. Przy tak
    > szerokiej dyscyplinie to dosc powszechne. W pelni rozumiem, ze kogos moze
    > interesowac cos innego niz mnie. Ale glownie sama forma Twojej wypowiedzi
    > wydala mi sie niesmaczna.

    Juz przedstawilem motywy swoich wypowiedzi.
    Forma rzeczywiscie mogla byc lagodniejsza, przykro mi jezeli ktos(burenezo)
    poczul sie urazony z tego powodu. Wydaje mi sie jednak, ze postapilem
    wlasciwie.
    Ze swej strony proponuje EOT, szkoda tylko ze meritum sprawy pozostalo
    nieporuszone.
    --
    Robert Fonfara