  • Data: 2003-09-09 14:48:01
    Temat: Re: Hipoteka vs zastaw rejestrowy
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Bynajmniej nie jest moim zamiarem obrazac rozmowcy, zas odrobina
    > zlosliwosci nikomu jeszcze nie zaszkodzila. Zreszta widze po tresci
    > odpowiedzi, ze i Ty holdujesz tej zasadzie.
    > Jezeli przywolanie przepisow ustawy na grupie nazywasz medrkowaniem to
    > chyba nienajlepiej swiadczy to o Twoim stosunku do szacownego grona
    > subskrynentow tejze.

    Nie chodzi o przywolywanie przepisow. Uderzyla mnie pogardliwosc do ogolnego
    poziomu wiedzy w dosyc waskim zakresie tematycznym.Tez nie jestem ekspertem
    i pewne dziedziny znam lepiej (bo mnie intewresuja) inne mniej. Przy tak
    szerokiej dyscyplinie to dosc powszechne. W pelni rozumiem, ze kogos moze
    interesowac cos innego niz mnie. Ale glownie sama forma Twojej wypowiedzi
    wydala mi sie niesmaczna.

    Dan