  • Data: 2003-09-09 13:08:25
    Temat: Re: Hipoteka vs zastaw rejestrowy
    Od: Robert Fonfara <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Sep 2003 09:58:18 +0200, lablador wrote:

    > Jestes na drugim czy na trzecim roku?

    Zalezy co masz na mysli,
    mozesz poprosic o podpowiedz...

    > Prawo to bardzo szeroka dyscyplina.
    > Madrkujesz tutaj, obrazasz innych, moze podyskutujesz np. na temat waznosci
    > umow cywilnoprawnych zawieranych przez organy wykonawcze gminy z
    > upoważnienia rady gminy w przedmiocie przeniesienia na os trzecia uprawnien
    > o charakterze publicznoprawnym. Podbowiem Ci, ze chodzi glownie o art 58 kc
    >:) Masz tam kc i lubisz-sam pisales:)

    Obawiasz sie, ze zle odpowiedziales podczas egzaminu?:P

    Bynajmniej nie jest moim zamiarem obrazac rozmowcy, zas odrobina
    zlosliwosci nikomu jeszcze nie zaszkodzila. Zreszta widze po tresci
    odpowiedzi, ze i Ty holdujesz tej zasadzie.
    Jezeli przywolanie przepisow ustawy na grupie nazywasz medrkowaniem to
    chyba nienajlepiej swiadczy to o Twoim stosunku do szacownego grona
    subskrynentow tejze.
    Kasliwe uwagi wziely sie z lekcewazacego podejscia do mojej
    odpowiedzi(odeslania do przepisow ustawy).

    > Mozemy tez porozmawiac np. o znaczeniu wykreslenia z rejestru sadowego
    > czlonka zarzadu w kontekscie jego odpowiedzialnosci subsydiarnej za
    > prywatnoprawne zobowiazania zp. zoo. Gdybys mogl rozwijajac watek uwzglednic
    > orzecznictwo.
    >
    > Omnibusie! Czekamy!

    W zadnym razie nie uwazam sie za omnibusa ani za experta. Swiadczy o tym
    chocby znikoma ilosc postow mojego autorstwa. Nie zabieram glosu w sprawie,
    w ktorej mam niewiele do powiedzenia i tego samego oczekuje od innych
    przynajmniej w stosunku do moich wypowiedzi.
    Masz racje mowiac, ze prawo jest szeroka dyscyplina, ale co z tego.
    Czy to zwalnia od dopilnowania nalezytej starannosci swojej wypowiedzi?
    Eh, staroswiecki jestem, czas umierac:)

    --
    Robert Fonfara