  • Data: 2006-09-18 22:03:40
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Sep 2006 21:38:08 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Renata
    Gołębiowska napisał(a):

    > Jak bez konsultacji? Kupując bilet kupujesz usługę polegającą np. na
    > przewiezieniu 1 osoby w klasie economy + bagażu podręcznego 5kg +
    > bagażu dodatkowego o wadze 20kg. Kupując bilet za 2tys decydujesz się
    > właśnie na zakup takiego pakietu. Możesz też kupić bilet za 3tys. i
    > wtedy taka zakupiona usługa będzie się składała z przewozu osoby w
    > klasie biznes+przewozu bagażu podręcznego 8kg+bagaż do luku 30kg.
    > Kupując bilet doskonale wiesz, co kupujesz. Wejście do supermarketu z
    > plecakiem nie ma z tym nic wspólnego.

    Owszem, ale to nie ty ustalasz limity.
    Albo się klient godzi na warunki, albo do widzenia.
    Klient nie wytarguje sobie 20 kg bagażu podręcznego.
    A jakby przewoźnik chciał to napisze, że 20 kg można.
    I na tym polega różnica między klientem a właścicielem.

    Hipermarket wypada lepiej, bo jakoś nie muszę dopłacać za
    dodatkowe 2 kg bagażu podręcznego umieszczonego w wózku.

    Linii lotniczych LOT nie mam zamiaru bronic po szopce, ktora
    urzadzili na liniach krajowych 10 sierpnia, gdy rewidowano
    staruszków z dziećmi, jakby te rozlatujące się samoloty mogące
    przelecieć ledwo trzysta kilometrów w prawie dwie godziny były
    niezwykle cennym celem strategicznym dla terrorystów nie
    pragnących niczego innego tylko porwania tych fruwających
    materacy z Polski do Ameryki.
    Oficjalnie podawano, że rewizji poddawano pasażerów odlatujących
    do USA i Londynu.
    A ja się pytam dlaczego rewidowano wszystkich na liniach
    krajowych, skoro oficjalna wersja głosiła, że terroryści
    planowali porwanie samolotów do USA?

    Z tym godzeniem się na prawa panujące w LOT to też nie tak.
    Przy nich wnoszenie plecaku do hipermarketu to pryszcz.

    --
    J.A.