  • Data: 2006-09-18 22:29:38
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <jacek_01@
    KC...;-)

    > No widzisz, ale rzeby to obowiazywalo to ustawodawca musial stworzyc
    > odpowiednia ustawe, ktora taki obowiazek narzuca. Zaden sprzedawca sam
    > sobie tego nie wymyslil.

    A moze klient sie burzyl i panstwo musialo zadbac o klienta - boc nie o
    sprzedawce. W ten sposob panstwo ogranicza mozliwosci sprzedawcy.

    > Widze ze powoli zaczynasz cos dostrzegac :)

    ;-)
    Czy kazdy moze sobie kupic helikopter? Czy moze musi sie wylegitymowac
    licencja pilota?
    Przy zakupie auta, chyba, nie sprawdza sie prawa jazdy.

    > Zeby glupio nie dyskutowac co jak moj 9 miesieczny syn zechce kupic
    > sobie wodke ;)

    Bedziesz musial mu sprzedac...sfermentowane, oddestylowane mleczko..;-)

    > Juz niekoniecznie. Klient, to rowniez osoba ktora weszla do sklepu w
    > celu zapoznania sie z oferta, ktora sprzedawca wystawil na widok
    > publiczny. Klient nie musi posiadac przy sobie zadnego srodka
    > platniczego co nie zmienia faktu ze z oferta zapoznac sie moze i przyjsc
    > np za godzine w celu zakupu :)

    Ale odmowic mu sprzedazy masz prawo - o to przeciez szlo.

    > Nie wiem czy tego nie reguluje odrebna ustawa.

    Kiedys byly informacje w sklepie: nietrzezwym nie sprzedajemy...;-)

    > jak wyzej.

    Osobiscie watpie...a nie chce mi sie drazyc.

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl