  • Data: 2006-09-18 22:11:16
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <jacek_01@

    > Dobrze. Napisze tak, wedrowiec po prywatnej dzialce moglby sobie lazic
    > gdzie chce jesli nie jest ona w widoczny sposob ogrodzona.

    Na moje to wystarczy informacja o prywatnej wlasnosci i oznaczenie granic.
    Plot nie potrzebny.
    Nie ogrodzenie stanowi o wlasnosci.

    > Co rozumiesz przez pytanie "moglby robic co chce?". Oczywiscie ze nie
    > moze robic wszystkiego na co ma ochote, istnieje cos takiego jak
    > porzadek publiczny i np klient nie moze na srodku sklepu sie rozebrac do
    > rosolu itp.

    A moze dowolnie wedrowac przez bramki z wyraznie oznaczonym kierunkiem
    wedrowania?
    A moze rozerwac opakowanie i skosztowac produktu?
    A moze porozrzucac po sklepie wszystkie pilki lezace na polkach?

    > Ale sprzedawca na pewno nie ma prawa egzekwowac od klientow
    > tego aby przed wejsciem sciagali skarpety i oddawali je do depozytu.

    Nie slyszalem o takim zadaniu, ale pewnie nie wszystkiego slucham.
    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl