  • Data: 2006-09-18 22:26:33
    Temat: Re: Do Olgierda
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Sep 2006 00:23:00 +0200, na pl.soc.prawo, Jasko Bartnik
    napisał(a):

    > Trafiony. Dobrze, ze bydlo nie jest pojazdem :D

    A koń z jeźdźcem jest pojazdem?
    Jeśli tak, to czy jes pojazdem sam, czy razem z jeźdźecem?
    A jak koń jest bez jeźdźca, to jest pieszym?
    A jak jeździec jedzie nie na koniu, tylko na krowie, to co?
    Jest wtedy na innych prawach w ruchu drogowym niż wtedy, gdy
    przegania stado krów po drodze? :D

    > Producenci deklaruja go zazwyczaj jako 'obiekt' nie przystosowany do
    > poruszania sie po drodze.

    Nie widziałem takiej notki, ale wierzę na słowo.

    --
    J.A.