  • Data: 2004-04-07 02:07:10
    Temat: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Binek" <binek1(cut)@go2.pl> napisał w wiadomości
    news:c4v32r$dlv$1@hal9000.inds.pl...

    > Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > iż

    > bardzo dobra wypowiedź....

    To byłaby dobra wypowiedź, gdyby dotyczyła np. prywatnego ogródka .
    Ale my rozmawiamy o sklepie i wtedy to wcale nie jest dobra wypowiedź:)
    Jako podpowiedź sugeruję zastanowic się np. nad tym, co to znaczy (prawnie)
    wystawienie towaru i opatrzenie go ceną. I jakie to skutki pociąga i to
    kodeksowo:).