  • Data: 2004-04-07 07:17:36
    Temat: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    edward u

    To ja pobawię się w adwokata diabła - > > >

    Musi Cię wpuścić zostaniesz tylko grzecznie poproszony o
    pozostawienie plecaka

    > )
    > wystawienie towaru i opatrzenie go ceną. I jakie to skutki pociąga i to
    > kodeksowo:).

    "znawcy" tematu wypowiadają się tylko na jaki temat - na temat ochrony czy
    cen???

    cyt:"wystawienie towaru i opatrzenie go ceną wystawienie towaru i opatrzenie
    go ceną "
    Proponuję podjąć nowy wątek a nie zaczynać nowy temat bo dyskusja dotyczy
    sklepu, marketu i itd.