  • 51. Data: 2002-09-30 22:12:10
    Temat: Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowykomputera.
    Od: Krzysiek <s...@g...pl>

    Konrad May-Gizynski wrote:

    > To jest typowy troll -

    To nie jest "typowy troll". To jest expierd we wlasnej osobie :)

    --
    Krzysztof Szczepanek
    I resist, so I am frreeeeeee!

  • 52. Data: 2002-09-30 22:24:19
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    I czego trollu znow zawracasz glowe.
    Czemu nie piszesz merytorycznie.
    Te 30 srubek i 15 wtyczek to z instrukcji producenta komputera i plyty
    glownej.
    Zmontowanie jest latwe, tanie i proste i mozna samodzielnie.

    Ale gdy jednak chce aby to producent mi zmontowal,
    to chce tylko tego montazu,
    a nie dodatkowych ciezarow jak chlop panszczyzniany
    i jako konsument nie chce placic dodatkowej renty,
    ktora jest nienalezna.
    I nie niby kupuje, ale kupil
    i to jest temat dla ministra handlu,
    aby takich praktyk monopolistycznych nie dopuszczac.

    I nie pytaj po co kupielm.
    Kupilem bo mi odpowiada,
    a rozbudowuje, bo tego wymagaja moje potrzeby
    a zadnych dodatkowych obciazen finansowych, wozenia komputera
    kilkadziesiat kilometrow aby zamontowac DVD, czy karte sieciowa
    nie przewiduje,
    chocbym mial zwrocic sie do urzedu antymonopolowego o pomoc.
    Jezeli skladaczowi montaz sie nie oplaca i oczekuje dodatkowej daniny w
    formie dziesieciny,
    to niech komputerow nie produkuje.
    A jezeli juz produkuje to niech pod grozba zadnej dodatkowej wiazanej
    uslugi nie wymusza.

    A jak juz to bezplatnie, a jak odplatnie to nieobowiazkowo,
    gdyz narusza w ten sposob rownosc stron.

    Rozbudowa komputera nie jest czynnoscia specjalistyczna,
    a wrecz trywialna, zalecana przez producentow podzespolow
    i dokladnie opisana w dolaczanych instrukcjach.
    A skoro sami producenci podzespolow dokladnie opisuja konsumentom jak
    nalezy dokonywac rozbudowy, to producent komputerow nie moze tych
    relacji naruszac i utanawiac swoje wlasne zasady, monopolizujace jego
    rynek zbytu, jak i generujace nieuzasadnione dochody.

    I to jest przeciez oczywiste i kazdy producent komputerow sie z tym
    zgadza, ze jedyny cel takiego sformulowania warunkow gwarancji,
    to generowanie dodatkowego zysku, juz po zakupie komputera.
    Czyli dzialania niedozwolone.
    Koniec kropka.

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

  • 53. Data: 2002-09-30 22:26:20
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Jeśli jesteś tak pewny swoich racji i tego, że gwarancja to umowa to weź
    kartkę, napisz pozew o uznanie postanowień umownych za niedozwolone,
    kopertę, zaadresuj na Sąd Okręgowy w W-wie i poczekaj na wyrok.

    KG

  • 54. Data: 2002-09-30 22:33:36
    Od: "Konrad May-Gizynski" <c...@n...acn.waw.pl>

    "Krzysiek" <s...@g...pl> wrote in message

    > To nie jest "typowy troll". To jest expierd we wlasnej osobie :)

    No tyz fuckt, poniekad...

    Konrad

  • 55. Data: 2002-09-30 22:45:43
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Juz 2-gi raz zasmiecasz ten watek trollowaniem.
    Nie pisz nic, albo pisz merytorycznie.
    Nikt nie ma czasu czytac tutaj poezji.

    Za nastepnym razem lecisz do abuse na offtopickowanie i naruszenie
    netykiety i niedozwolone watki personalne.
    Zatem koncentruj sie na temacie.

    Konrad May-Gizynski wrote:

    (spam ciach)

  • 56. Data: 2002-09-30 23:28:13
    Od: "Konrad May-Gizynski" <c...@n...acn.waw.pl>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Juz 2-gi raz zasmiecasz ten watek trollowaniem.
    > Nie pisz nic, albo pisz merytorycznie.
    > Nikt nie ma czasu czytac tutaj poezji.

    Lepsza poezja niz kilobajty belkotu..:>

    > Za nastepnym razem lecisz do abuse na offtopickowanie i naruszenie
    > netykiety i niedozwolone watki personalne.
    > Zatem koncentruj sie na temacie.

    Sluze, panie hrabio.

    > Konrad May-Gizynski wrote:
    > (spam ciach)

    No, bo to - jak rozumiem - do mnie bylo?

    Konrad

    P.S. Czy ja bylam z pieskiem czy bez pieska..?

  • 57. Data: 2002-09-30 23:50:17
    Temat: Re:
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Konrad May-Gizynski wrote:

    > "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Lepsza poezja niz kilobajty belkotu..:>
    To czemu belkoczesz .

    > Sluze, panie hrabio.
    Hrabia to ten drugi.

    > No, bo to - jak rozumiem - do mnie bylo?
    Pisz na temat w naglowku, bez poezji.

    > Konrad
    >
    > P.S. Czy ja bylam z pieskiem czy bez pieska..?
    Przestan zasmiecac watek trollowaniem.
    Jezeli cie temat nie interesuje to nie pisz nic.

  • 58. Data: 2002-10-01 00:55:34
    Od: "Konrad May-Gizynski" <c...@n...acn.waw.pl>

    > Przestan zasmiecac watek trollowaniem.
    > Jezeli cie temat nie interesuje to nie pisz nic.

    Panu expertowi od netykiety pragne przypomniec, ze NTG.

    Konrad

  • 59. Data: 2002-10-01 05:57:13
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Abuse
    >
    > Z uwagi na wykorzystywanie przez waszego klienta internetu do
    > publicznego obrazania uczestnikow usenetu, stanowiacego naruszenie
    > obowiazujacej netykiety, obowiazujacego regulaminu korzystania z kont
    > poczty elektronicznej i regulaminu uzytkowania internetu,
    (...)

    I tak kończą się wszystkie dyskusje z tym facetem.....
    Dlatego po sprawdzeniu kto zacz nawet nie siliłem się na przeglądanie reszty
    korespondencji......... ;-)
    TomekS

  • 60. Data: 2002-10-01 08:05:17
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > chyba odwrotnie - bo rekojmia jest zwiazany sprzedajacy i nabywca, to
    > sprzedajacy odpowiada za wady wiec sprzedajacy (sklep) stanie na glowie
    zeby
    > sie wymigac od odpowiedzialnosci (bo to wiaze sie ze strata finansowa a w
    > koncu chodzi o jego byc albo nie byc), przy gwarancji sprzedajacy wysyla
    > sprzet "do producenta" i nie ponosi zadnych konsekwencji materialnych
    (wiec
    > ma z bani)...

    Jasne ale jak w sklepie tanio jest tylko te plomby to co mi szkodzi jak sie
    powali to ide z rekojmia
    Inna sprawa to nei kupuje nigdy calego zeestawu jedynie czesci i sam sobie
    skladam. Lepiej lazi weim co mam w srodku i na kazda czesc gwarancja

    AJA