  • 1. Data: 2002-09-30 11:48:13
    Temat: Zasiłkek macierzyński...
    Od: Mariusz Debicki <m...@u...lublin.pl>

    Szczęśliwy tata wita wszystkich grupowiczów.....

    Urodziała mi się córeczka, no i teraz chciałbym jakoś zyskać z ZUS'u,
    ew. z firmy w której pracuję to co mi się należy.
    Proszę o wskazanie przystępnej strony, lub o klika wskazówek co tak
    naprawdę nam (mi i żonie) się należy i jakie kroki należy przedsięwziąć
    w tym kierunku - chodzi mi o zasiłek macierzyński, zasiłek rodzinny,
    może jest coś takiego jak porodowy ??? z zakłady pracy np. jakieś
    świadczenia socjalne ???

    Z góry dziękuję,
    pozdrawiam
    Mariusz Dębicki