  • 1. Data: 2002-09-30 11:02:59
    Temat: Prawda o Solidarnosci
    Od: j...@p...onet.pl

    Ludzie mylnie wypowiadaja sie o Solidarnosci, twierdzac, ze oszukala ona
    Polakow i ich zdardzila i pomogla rozkradac Polske.

    Otoz, "Solidarnosc" polska byla tylko w 1980-1981 roku, choc i ta zalozona i
    spenetrowana przez KOR-nikow i innych dowozonych autobusami do Stoczni
    Gdanskiej Zydow. Jednakze w krotkim czasie stala sie ona masowym ruchem Polakow
    i rozrosla sie do okolo dziesieciu milionow Polakow, co spowodowalo powolna
    utrate kontroli Zydow nad Solidarnoscia. Wtedy to Geremek i
    reszta "solidarnosciowego" zydostwa widzac niebezpieczenstwo
    zagrozenia "liberalnej rewolucji", za posrednictwem Raka-Rakowskiego wymusila u
    Jaruzelskiego stan wojenny. Od tego momentu zaczela sie "Solidarnosc" zydowska
    i tak nalezy sie o niej do dzisiaj wypowiadac. Solidarnosc "tworzyli" (rowniez)
    i zniszczyli Zydzi. Solidarnosc po 1981 roku to solidarnosc zydowska,
    zlodziejska i falszywa.
    Dzisiaj nawet nowy przewodniczacy Solidarnosci zydowskiej Sniadek juz na samym
    starcie utracil wiarygodnosc, oswiadczajac, ze w Solidarnosci zydowskiej musi
    byc miejsce dla zydziaka i oszusta Zimmermanna-Krzaklewskiego.

    Jest to skrot przygotowywanego przeze mnie eseju pt. "Prawda o Solidarnosci"

    boukun

  • 2. Data: 2002-10-01 10:54:16
    Temat: Re: Prawda o Solidarnosci
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    - zdarzyło Ci się kiedyś napisać takie coś:
> [...]
    > byc miejsce dla zydziaka i oszusta Zimmermanna-Krzaklewskiego.
    >
    > Jest to skrot przygotowywanego przeze mnie eseju pt. "Prawda o

    Uważąj...............już jesteś obserwowany.............Twoje dni policzone
    :)

    .:: Cudny ::.