  • Data: 2009-07-05 20:43:55
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h2r0u4$f34$1@inews.gazeta.pl kuba

    > Albo powyżej 160 cm wzrostu.
    > Przydałaby się podstawa prawna żeby nie wyszło, że tak sobie pieprzysz.

    Podstawowy przejaw zasady swobody umów, który polega na tym, że mam
    prawo zdecydować czy i z kim zawieram umowę i w konsekwencji do kogo
    kieruję swoją ofertę (i nie mów mi, że ta zasada nie odnosi się do
    obrotu konsumenckiego). Wszelkie wyjątki od niej muszą expressis verbis
    wynikać z przepisów i być interpretowane zawężająco.

    Znam oczywiście ten art. 135 KW, jednak mam wątpliwości czy jest ona w
    tym przypadku wystarczającą podstawę prawną do uchylenia zasady swobody
    umów.

    pozdrawiam
    kuba