  • 1. Data: 2007-04-23 18:23:04
    Temat: Głośny sąsiad
    Od: Zorbas <zorbas@[wytnij_to]vp.pl>

    Mój sąsiad codziennie przez około 2 godziny katuje mnie muzyką. Sama
    muzyka nie jest tak straszna ale basy sprawiają, ze w kuchni trzęsą mi
    się wszystkie szyby (mieszkam dwa pietra powyżej niego!!). Można coś z
    tym zrobić? Straż miejska twierdzi, że może interweniować jedynie w
    trakcie trwania ciszy nocnej.

  • 2. Data: 2007-04-23 20:08:24
    Temat: Re: Głośny sąsiad
    Od: ss <s...@p...fm>

    Zorbas napisał(a):
    . Można coś z
    > tym zrobić? .
    Kup lepszy sprzęt :>

  • 3. Data: 2007-04-23 20:35:38
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    ss wrote:
    > Zorbas napisał(a):
    > . Można coś z
    > Kup lepszy sprzęt :>
    Tak... i ustaw kolumny "leżąco" głośnikami w stronę podłogi :)

  • 4. Data: 2007-04-23 21:02:17
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 23-04-2007 o 20:23:04 Zorbas <zorbas@[wytnij_to]vp.pl> napisał(a):

> [...]
    > się wszystkie szyby (mieszkam dwa pietra powyżej niego!!). Można coś z
    > tym zrobić? Straż miejska twierdzi, że może interweniować jedynie w

    To teraz nie mozna rozpowszechniac nielegalnie utworow tylko w nocy?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-04-24 04:27:07
    Od: yasmin <b...@w...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > To teraz nie mozna rozpowszechniac nielegalnie utworow tylko w nocy?

    A skad wiesz ze sa nielegalne ??
    A moze puszcza sobie radio internetowe ?

    --

    odpisujac usun _nospam_

  • 6. Data: 2007-04-24 07:20:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    chiroproktolog napisał(a):

    > Tak... i ustaw kolumny "leżąco" głośnikami w stronę podłogi :)

    A co mu winny sąsiad z piętra niżej?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 7. Data: 2007-04-24 08:13:46
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

> [...]

    > się wszystkie szyby (mieszkam dwa pietra powyżej niego!!). Można coś z
    > tym zrobić? Straż miejska twierdzi, że może interweniować jedynie w

    Straż miejska się myli i należy jej to uświadomić. Art. 51 KW.

    --
    JoP

  • 8. Data: 2007-04-24 11:03:35
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 24-04-2007 o 06:27:07 yasmin <b...@w...pl> napisał(a):

    > A skad wiesz ze sa nielegalne ??
    > A moze puszcza sobie radio internetowe ?

    Dlatego trzeba sprawdzic. Zawsze to jakis punkt zaczepienia. Poza
    zaklocaniem porzadku publicznego.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 9. Data: 2007-04-25 07:34:29
    Od: l...@i...eu

    > Straż miejska się myli i należy jej to uświadomić. Art. 51 KW.

    Nie jestem prawnikiem ale nie za bardzo widzę w tym przypadku zastosowanie art
    51 KW.

    Jak na moje oko są to "zwykłe" immisje pośrednie.

  • 10. Data: 2007-04-25 08:33:07
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    l...@i...eu napisał(a):

    > Nie jestem prawnikiem ale nie za bardzo widzę w tym przypadku zastosowanie
    > art 51 KW.
    >
    > Jak na moje oko są to "zwykłe" immisje pośrednie.

    Huh? Głośna muzyka to nie hałas?

    --
    JoP