  • 1. Data: 2004-12-22 14:06:13
    Temat: Gdzie zglaszac wlamania do mojego komputera na Policji?
    Od: Piotr Pospiech <p...@d...zabrze.pl>

    Witam!
    Gdzie zglaszac wlamania do mojego komputera na Policji?
    Czy istnieja jakies wydzialy do walki z przestepstwami komputerowymi?
    Moze ktos zna jakies numery telefonow?
    Czy w ogole warto takie cos zglosic?
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-12-22 14:17:28
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Piotr Pospiech napisał(a):
    > Witam!
    > Gdzie zglaszac wlamania do mojego komputera na Policji?

    Policja Ci się włamała do komputera?
    MSPANC

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 3. Data: 2004-12-22 14:23:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    seb napisał(a):

    > Policja Ci się włamała do komputera?

    Moim zdaniem On ma trzyma ten komputer na posterunku i tam
    wlasnie ktos mu sie do niego wlamal ;P

    j.

  • 4. Data: 2004-12-22 14:25:09
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    januszek napisał(a):

    > Moim zdaniem On ma trzyma ten komputer na posterunku i tam
    > wlasnie ktos mu sie do niego wlamal ;P

    W zasadzie masz rację, a ja tu oskarżam zaraz policję. Przecież to, że
    stało się "na Policji" nie świadczy o sprawstwie policjanta. :)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 5. Data: 2004-12-22 14:32:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Piotr Pospiech wrote:
    > Witam!
    > Gdzie zglaszac wlamania do mojego komputera na Policji?

    ktoś się włamał do komputera na Policji :-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-12-22 14:36:22
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Piotr Pospiech napisał(a):
> [...]
    > Gdzie zglaszac wlamania do mojego komputera na Policji?
    > Czy istnieja jakies wydzialy do walki z przestepstwami komputerowymi?

    ze strony www.kgp.gov.pl :

    Informacje o wszelkich przestępstwach komputerowych, także tych w sieci
    internetowej, prosimy przesyłać do specjalnego zespołu w Komendzie
    Głównej Policji: h...@k...waw.pl

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 7. Data: 2004-12-22 18:56:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Pospiech" <p...@d...zabrze.pl> napisał w wiadomości

    A mógł byś coś więcej na temat tego czynu napisać. Bo najczęściej ma to
    postać opisaną w art. 287 kk, i wówczas oczywiście jest możliwe prowadzenie
    postępowania karnego w takiej sprawie. Zgłasza się pisemnie, bądź osobiście
    na Policji lub Prokuraturze. Telefonicznie, to możesz wezwać patrol
    interwencyjny który w drodze wyjątku spałuje hosta i założy kajdanki na
    kabelku od netu, co w znanych mi przypadkach raczej niczemu nie zapobiegło.

  • 8. Data: 2004-12-22 22:42:17
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Informacje o wszelkich przestępstwach komputerowych, także tych w sieci
    > internetowej, prosimy przesyłać do specjalnego zespołu w Komendzie
    > Głównej Policji: h...@k...waw.pl

    J. Hajdukiewicz jedynie moze udzialic pomocy wstepnej.

    Wszelkie poczyniania, zaczynamy od zebrania DOWODÓW i udania sie na
    najblizszy posterunek.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2005-01-04 03:44:56
    Od: "Robert" <k...@t...pl>

    Zgłoś tu: http://www.tp.pl/dom/bws/zglaszanie/formularz.php

    > Czy w ogole warto takie cos zglosic?

    Tylko jeśli sprawa jest poważna, (wtedy zgłoś na policje) np utrata waznych
    danych, uszkodzenie dusku, sprzętu, przechwycenie numerów haseł pinów do kart,
    kont bankowych etc. i związane z tym oszustwa zwłaszcza na duże sumy itp

    Jeśli nie jest to nic poważnego to tylko zabezpiecz komputer na przyszłość
    (firewall itp)