  • 1. Data: 2004-12-22 14:30:01
    Temat: Czy naleza sie odsetki?
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Witam wszystkich!
    Chcialem was zapytac czy jezeli Sad przyznal mi kwote od pracodawcy w kwocie
    3000 zl a sadowalem sie z nim 5 lat to czy naleza mi sie odsetki za 5 lat od
    tej kwoty? Jesli tak to prosze doradzcie jak to obliczyc , moze jest jakis
    program komputerowy pomocny w tego typu obliczeniach. Sprawa byla zalozona w
    2000 roku.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-12-22 15:40:44
    Temat: Re: Czy naleza sie odsetki?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Andrzej napisał(a) w wiadomości news:cqc051$1nc$1@news.onet.pl:
> [...]
    > program komputerowy pomocny w tego typu obliczeniach. Sprawa byla zalozona w

    Odsetki należą się od dnia wskaznego wyroku, a jeśli nie ma daty od dnia
    uprawomocnienia się orzeczenia.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-22 15:52:37
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej wrote:
    > Chcialem was zapytac czy jezeli Sad przyznal mi kwote od pracodawcy w kwocie
    > 3000 zl a sadowalem sie z nim 5 lat to czy naleza mi sie odsetki za 5 lat od
    > tej kwoty?

    a co jest w wyroku?

    KG

  • 4. Data: 2004-12-22 22:06:49
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisal w wiadomosci

    > a co jest w wyroku?

    Zaklad X ma zaplacic mi za nadgodziny w latach 1997 do 1999 . W wyroku nie
    ma nic o odsetkach , ale pytam bo pewnie bedzie druga instancja i sam nie
    wiem czy powinienem sie upominac o odsetki. Sprawa byla zalozona w 2000 roku
    a wyrok jest teraz.

    > KG

    Pzdr
    Andrzej

  • 5. Data: 2004-12-23 07:18:47
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Andrzej napisał(a) w wiadomości news:cqcqtn$i9v$1@news.onet.pl:

> [...]
    > wiem czy powinienem sie upominac o odsetki. Sprawa byla zalozona w 2000 roku

    Jak nie ma w wyroku nic o odsetkach to szybciutko powinieneś złożyć wniosek o
    uzupełnienie wyroku o rozstrzygnięcie w przedmiocie odsetek. Według prawa
    materialnego odsetki należą się od końca każdego okresu rozliczeniowego godzin
    nadliczbowych (zapewne od poszczególnych miesięcy w latach 1997-1999). Ale jeśli
    nic nie napisano nie będziesz mógł ich egzekwować.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-12-23 08:48:10
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

> [...]
    jeśli
    > nic nie napisano nie będziesz mógł ich egzekwować.

    Dzieki za odpowiedz. A wedlug Ciebie do ktorego momentu nalezy liczyc owe
    odsetki do dnia ogloszenia wyroku czy np. maj 1997 do 1999?

    Andrzej

  • 7. Data: 2004-12-23 08:53:47
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Andrzej napisał(a) w wiadomości news:cqe0fp$ffp$1@news.onet.pl:

    > Dzieki za odpowiedz. A wedlug Ciebie do ktorego momentu nalezy liczyc owe
    > odsetki do dnia ogloszenia wyroku czy np. maj 1997 do 1999?

    Odsetki liczą się do dnia zapłaty.

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-12-23 09:34:04