  • 1. Data: 2005-08-17 19:18:45
    Temat: Gdzie bezpłatna pomoc prawna w Poznaniu?
    Od: "GRUPY" <a...@n...pl>

    Witam
    Szukam osob, instytucji , ktore udzielaja bezplatnych porad prawnych i
    mieszkaniowych w Poznaniu .
    Dzieki za wszelkie info

  • 2. Data: 2005-08-17 19:22:15
    Temat: Re: Gdzie bezpłatna pomoc prawna w Poznaniu?
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    GRUPY napisał(a):
    > Witam
    > Szukam osob, instytucji , ktore udzielaja bezplatnych porad prawnych i
    > mieszkaniowych w Poznaniu .
    > Dzieki za wszelkie info

    kancelaria Gestor na Słowackiego,
    ale nie znam dokładnego adresu ani godzin przyjmowania

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-17 19:47:14
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "GRUPY" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Szukam osob, instytucji , ktore udzielaja bezplatnych porad prawnych i
    > mieszkaniowych w Poznaniu .
    > Dzieki za wszelkie info

    Na ul. Fredry 7 pokój 50 / tel. 6465207/ jest Biuro Porad Obywatelskich i, a
    w nim udziela porad bezpłatnie prawnik.
    Maria

  • 4. Data: 2005-08-17 21:52:17
    Od: "paten" <n...@n...pl>

> [...]
    > Witam
    > Szukam osob, instytucji , ktore udzielaja bezplatnych porad prawnych i

    W kazdym wiekszym miescie funkcjonuja
    Centra Interwencji Kryzysowej
    i tam otrzymasz pelen wykaz placowek, ktore moga udzielic Ci pomocy
    W wiekszosci takich miejsc czeka sie 1-2 w kolejce
    dlatego warto sprwadzic wszystkie...
    Warto tez sprawdzic liste wszystkich organizacji pozarzadowych
    znajdziesz ja na www.ngo.pl

    pzdrawiam
    Pawel