  • 1. Data: 2005-08-17 18:43:39
    Temat: Umowa przedwstepna bardzo prosze o pomoc
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Witam

    Mam problem. Chce zawrzec umowe przedstepna (zwiazane jest to z uzyskaniem
    kredytu hipotecznego) na zakup mieszkania i garazu. Dostalem formularz
    takiej umowy z banku, tam jest takie sformulowanie "przedmiotem umowy jest
    nieruchonosc - mieszkaniem polozone w ........... przy ulicy .......... -
    dla ktorej jest prowadzona ksiega wieczysta KW Nr ........ przez Sąd
    Rejonowy w ......... Wydzial Ksiag Wieczystych.

    W zwiazku z tym mam pytanie. Czy moge dodac do tego podpunkt ze zwrotem
    "nieruchomosc - garaz" zamiast "nieruchomosc - mieszkanie", a ciag dalszy
    bedzie dobry - tzn. "(...) prowadzona jest ksiega wieczysta(...)" ???
    Glownie chodzi mi o to, czy mieszkanie i garaz sa tak samo
    "ewidencjonowane" - maja oddzielne akty notarialne itd., czy moze jest to w
    jesnym akcie, wraz z mieszkaniem ?

    Uprzejmie prosze o szybka odpowiedz, mam czas tylko do jutra na podpisanie
    takij umowy :/

    P.S. Moze ktos sie orientuje, ile notariusz zedrze ze mnie za taka umowe ?
    :/ Wartosc mieszkania 70 tys., garazu 10 tys. zl.

    Dziekuje z gory i zycze milego wieczoru.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2005-08-18 04:25:58
    Temat: Re: Umowa przedwstepna bardzo prosze o pomoc
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    to bardzo zalezy ... garaz i mieszkanie moga byc jedna nieruchomosica ale
    moga tez byc dwima. musisz to sprawdzic i wtedy wlasciwie sporzadzic umowe

    pozdrawiam
    Łukasz