  • 1. Data: 2005-08-17 20:13:58
    Temat: Stluczona szyba w aucie - co dalej?
    Od: "Daroot" <d...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Dzisiaj podczas jazdy (50km/h) uslyszalem glosny huk, i tylna lewa szyba
    została przedziurawiona.
    Momentalnie wyhamowalem, zjechalem na pobocze. Sprawdzam a tam dziura na
    wielkosc piesci.
    Reszta szyby to oczywiscie proszek chwilowo trzymajacy sie w kupie :)
    Wysiadam, w miejscu
    gdzie mnie cos trafilo, gosc kosil trawe kosiarka spalinowa. Nie podlega
    watpliwosci - namierzylem
    sprawce. Z racji ze to daleka rodzina to dogadalismy sie ze zaplaci mi
    150zl
    na drugi dzien gdyz chwilowo nie mial gotowki (nie mieszka tam na stale).
    Po
    godzinie czasu podjezdza jego kobieta i mowi do mojej mamy (mnie nie bylo
    akurat) ze mam zapomniec, gonic sie i jeszcze jakies brzydkie texty...
    Zadzwonilem na policje, przyjechali, spisali mnie (gosc juz sie stamtad
    wyniosl) i powiedzieli ze to bylo nieumyslne i mam mu jedynie zalozyc
    sprawe
    cywilno-prawna. Czy ktos sie z takim czyms spotkal? Co powinienem zrobic?
    Czy warto wogole zakladac mu sprawe o 150zl? Chcialbym mu jakos przytrzec
    nosa za to ze tak chamsko potraktowali moja rodzine...
    Ale mam troche taktu i nie pojde mu przeciez powybijac szyby w aucie...
    Zreszta wiem czym to by sie skonczylo :)
    pozdrawiam serdecznie!

    It has removed 1008 spam emails to date.
    Try www.SPAMfighter.com for free now!

  • 2. Data: 2005-08-17 23:15:04
    Temat: Re: Stluczona szyba w aucie - co dalej?
    Od: "Alcest" <a...@o...pl>

    > Czy warto wogole zakladac mu sprawe o 150zl? Chcialbym mu jakos przytrzec
    Idz jeszcze raz ze swiadkiem i probuj sie dogadac, jak sie nie uda to
    poinformuj go, ze zakladasz sprawe. Dodatkowo zaplaci koszty rozprawy.

    -AL