    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 4 May 2018 05:38:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Fundacja Lux Veritatis nie była stroną darowizny
    From: f...@g...com

    użytkownik Sonn napisał:
    > No to wtedy mamy darowiznę dla osoby fizycznej

    Darowizna z 2003r. Po chj CBA miało się zajmować sprawą z 2003r?
    Luk, użyj mózgu. GWno pisało o tych Volkswagenach w 2012r.
    A później Rydzeusz (w wyp. z 2016) se jajca robił z maybachem
    ku uciesze Słoniów.

    ctrl+v
    Czego tym razem dotyczy atak?

    - Pamiętam, chyba 15 lat temu, pewnego dnia ojciec Jan Król mówi: ,,Przyszedł jakiś
    człowiek, chce dać dwa samochody". Odpowiedziałem: ,,Nie wierzę, to może być następna
    prowokacja". Przyszedłem do pokoju, gdzie był ten pan. Opowiedział mi swoją historię.
    Był sierotą, wychowały go ciocie, dobrze go wychowały. Skończył uniwersytet, założył
    firmę, ożenił się, niestety nieszczęśliwie. W pewnym momencie żona wyrzuciła go z
    domu, wtedy poszedł do córki, której kupił mieszkanie. Gdy zachorował, znalazł się w
    szpitalu, a po wyzdrowieniu córka powiedziała: ,,Nic mi nie dałeś, wynoś się", i
    wyrzuciła go z domu. Podczas pobytu w pewnym mieście ten pan zobaczył punkt totolotka
    i pomyślał: ,,Wyślij". Wrócił do siebie, patrzy: jest trójka - już mi się zwróciło,
    czwórka, piątka - nie jestem bezdomny. Okazała się szóstka - wygrał 1 milion 350
    tysięcy złotych.

    Dlaczego postanowił wspomóc Radio Maryja?

    - Słuchał Radia Maryja, codziennie odmawiał z Radiem Różaniec. Dziękował nam:
    ,,Robicie dobrą robotę, ale potrzebujecie pomocy. Proszę, przywożę wam dwa samochody
    volkswageny". Tych samochodów używamy do dziś.