  • 1. Data: 2006-10-14 17:59:36
    Temat: Fotografia- prawa autorskie
    Od: "nomi" <g...@k...pl>

    jak wygląda sprawa praw autorskich do zdjęćW pewnej książce wykożystano bez
    mojej zgody wykonaną przeze mnie fotorafie, komputerowo usunięto tło. Jak
    wyegzekwować swoje prawa?
    www.acala.pl
    k...@a...pl

  • 2. Data: 2006-10-14 19:19:39
    Temat: Re: Fotografia- prawa autorskie
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 14 Oct 2006 19:59:36 +0200, nomi napisał/napisała:
> [...]
    > mojej zgody wykonaną przeze mnie fotorafie, komputerowo usunięto tło. Jak

    1. polubownie
    2. zglosic na policje i udowodnic,ze to Twoje zdjecie :)

    Proste.

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 3. Data: 2006-10-14 20:32:08
    Od: "nomi" <g...@k...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > 1. polubownie
    > 2. zglosic na policje i udowodnic,ze to Twoje zdjecie :)
    >
    > Proste.

    mam nieprzerobiony oryginał zdjęcia no i modela ;)
    www.acala.pl

  • 4. Data: 2006-10-14 20:41:20
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 14 Oct 2006 22:32:08 +0200, nomi napisał/napisała:
    > mam nieprzerobiony oryginał zdjęcia no i modela ;)

    no to punkt 1 a jak bez odzewu to punkt 2 bez krepacji + prawnik :)

  • 5. Data: 2006-10-15 00:49:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papik wrote:

    > no to punkt 1 a jak bez odzewu to punkt 2 bez krepacji + prawnik :)

    I punkt 3: liczyć kasę ;->

  • 6. Data: 2006-10-15 09:00:02
    Od: "nomi" <g...@k...pl>

    wiadomości news:a6d804-prr.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > I punkt 3: liczyć kasę ;->

    a na ile wycenic taką fotkę?
    nigdy nie miałem takiego problemu
    gp
    ps. na jakie paragrafy się powołać

  • 7. Data: 2006-10-15 12:26:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *nomi* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > a na ile wycenic taką fotkę?
    > nigdy nie miałem takiego problemu

    Zakładając, że nie jesteś Horowitzem 300-500 zł razy 3.

    > ps. na jakie paragrafy się powołać

    To oni muszą mieć paragrafy jeśli chcą wykazać brak bezprawności
    działania.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 8. Data: 2006-10-15 22:29:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.10.2006 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:
> [...]
    > Zakładając, że nie jesteś Horowitzem 300-500 zł razy 3.
    > To oni muszą mieć paragrafy jeśli chcą wykazać brak bezprawności

    Eee, w tej rundzie to chyba jednak nie oni, a on aby wykazać bezprawność
    działania, czyli art. 16 i 17, Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83. Można im też
    wspomnieć o odpowiedzialności karnej - art. 115 i 116 w zalezności od
    zakresu naruszenia.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2006-10-16 20:18:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Marcin Debowski* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

> [...]
    > bezprawność działania, czyli art. 16 i 17, Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83.
    > Można im też wspomnieć o odpowiedzialności karnej - art. 115 i 116 w

    Bo ja wiem. Zawsze uważam, że ten kto ma rację nie musi znać prawa.