eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma w PL o nazwie w czesci pokrywajacej sie z firma w US.Czy mozna? › Re: Firma w PL o nazwie w czesci pokrywajacej sie z firma w US.Czy mozna?
    From: Konrad <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma w PL o nazwie w czesci pokrywajacej sie z firma w US.Czy mozna?
    Date: Fri, 16 Sep 2005 18:10:52 +0200

    Witam,

    > Sprawdź na stronie urzędu patentowego czy nazwa jest zastrzeżona w
    > Polsce. Jeśli nie jest, możesz zakładać.

    Sprawdziłem.
    Wpisałem pełną proponowana nazwę zaznaczając firmy i znaki towarowe PL oraz
    międzynarodowe na podst. porozumienia madryckiego.
    Wynik wyszukiwania zawierał 3 nazwy zgodne z pierwszym członem mojej nazwy
    nazwy i 3 zgodne z drugim (bardzo popularnym bo "Architekci").
    Sprawdziłem inne nazwy i wyszło np. 20 wyników o tej samej charakterystyce.

    Wydaje się zatem, ze istnieje wiele nazw wśród których wystepują te słowa
    kluczowe skomponowane z innymi wyrazami kluczowymi oznaczającymi np.
    charakter czy profil firmy.

    Konrad