  • Data: 2008-06-04 10:02:37
    Temat: Re: Firma przesyła mi nieprawdziwe faktury - co mam robić???
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nic takiego z opisu autor wątku nie wynika.

    > Ale to nie sprzedawca poświadcza nieprawdę. Jeśli pójdę do sklepu i
    > poproszę fakturę na firmę, której nie reprezentuje, to jakie
    > przestępstwo popełnia sprzedawca?

    Jeśli "sprzedawca" został poinformowany o tym że wystawia faktury
    "nie odpowiadające prawdzie" a mimo to (uparcie) wystawia *kolejne*
    to sytuacja prawna jest już "nieco inna" (IMHO).

    Czym innym jest zbłądzić raz a czym innym uparcie powtarzać błąd.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Błoto stwarza czasem pozory głębi.