  • Data: 2008-06-04 11:26:53
    Temat: Re: Firma przesyła mi nieprawdziwe faktury - co mam robić???
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@y...com> napisał w wiadomości
    news:1f4b91ae-f3e2-482d-a0d3-ca9dba224b66@x41g2000hs
    b.googlegroups.com...
    Jeszcze jedno: jestem przekonany, że sytuacja jest wynikiem totalnego
    bałaganu w rzeczonej firmie. Ale jego potencjalne konsekwencje mogą
    być dla mnie bardzo groźne. Dostaję faktury, z których wynika, że mam
    zapłacić (??? chyba mam zapłacić???) za kosztowny towar, którego moje
    oczy nie widziały... Ktoś ten towar sobie odbierze a komornik zapuka
    do mnie...

    a potem jeszcze US zapyta skąd miałeś tyle kasy na zakupy :-)