  • Data: 2008-06-04 11:02:57
    Temat: Re: Firma przesyła mi nieprawdziwe faktury - co mam robić???
    Od: g...@y...com szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje za wypowiedzi, oto moje dodatkowe wyjaśnienia:
    Nikt mi nie zapycha skrzynki mailowej, opieczętowane faktury VAT są mi
    przesyłane poczta. W rubryce "forma zapłaty" pisze "przelew". Ja
    oczywiście żadnego przelewu nie zrobiłem. Towaru nie dostałem bo
    niczego nie zamawiałem.
    Faktycznie, nie odniosłem NA RAZIE żadnej szkody i w tym sęk, bo nie
    wiem co konkretnie mam zarzucić tej zwariowanej firmie. Jako osoba
    fizyczna nie mam prawa po prostu zażądać kontroli od jakiejkolwiek
    instytucji. Mogę tylko zgłosić skargę. ALE NA CO??? I komu się skarżyć
    by to było skuteczne i dotkliwe dla tej firmy?
    Przesyłam pozdrowienia