  • Data: 2008-06-04 10:14:00
    Temat: Re: Firma przesyła mi nieprawdziwe faktury - co mam robić???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 11:42
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g25o2e$5pn$4@news.onet.pl>):

    > Ale istnieje takie niebezpieczeństwo

    Jak to było? Narzędzie gwałtu każdy mężczyzna nosi przy sobie? :) Mam
    w domu drukarkę. Powinienem być skazany za sprowadzanie
    niebezpieczeństwa drukowana faktur z odroczonym terminem płatności na
    Bogu ducha winne firmy?

    > A ktoś mówi, że sprzedawca? Śledztwo wykaże kto.

    Obawiam się, że tutaj żadnego paragrafu się nie znajdzie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz