    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma przedsiębiorcy-pytanie
    Date: Tue, 17 Feb 2004 13:32:23 +0100

    Artur Golanski wrote:

    > IMHO nazwa przedsiebiorcy, to poroniony pomysł. Jesli weźmie się za
    > przykład spólkę cywilną, to powinienem zglosić kilka różnych nazw :-)
    >
    > Ciekawe co tym razem wymyśli "nasz specjalista od spólek ;-)
    >
    > Artur Golański

    Czuje ze do mnie Pan pije panie Arturze,
    choc specjalista jestem w innej dziedzinie.

    Firma to nazwa pod ktora PODMIOT prowadzi dzialnosc gospodarcza.

    Jak Pan wie panie Adamie s.c OSOBA prawna NIE jest,
    ale "podmiotem" jest i ma SWOJ

    NIP
    REGON

    Z tego co pamietam (czy nadal tak jiest nie jestem pewien)
    Firma spolki cywilnej musi zawierac oznaczenie formy prawnej
    czyli owo s.c. oraz nazwiska wspolnikow.

    Nie widze tez problemu we wpisainu do rejestru przedsiebiorcow dwoch firm
    czyli nazw podmiotow pod jakimi przedsiebiorca prowadzi dzialnosc
    gospodarza..

    Boguslaw