  • 1. Data: 2006-03-20 18:55:12
    Temat: Faktura za telefon - odliczenie internetu.
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Witam!

    Mam faktury za telefon.
    Jest na niej wyszczególniona pozycja "Połaczenia z internrtem".
    Czy odliczam tylko te wyróżnione pozycje? (tak mi się wydaje)

    Drugie pytanie:
    Na fakturze jest dopisana informacja, że to za połacznia w miesiącu "grudniu
    2005"
    ale data wystawienia faktury to styczeń 2006.
    Faktuę tę dołączam do odliczeń za 2005 czy za 2006 rok?

    Adam

  • 2. Data: 2006-03-20 20:33:55
    Temat: Re: Faktura za telefon - odliczenie internetu.
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Adam L." <n...@d...pl> napisał:

    >Czy odliczam tylko te wyróżnione pozycje? (tak mi się wydaje)
    Oczywiscie.

    >ale data wystawienia faktury to styczeń 2006.
    Skoro wystawiona, to i zaplacona w styczniu, a rozliczasz wydatki za
    2005 r.

    >Faktuę tę dołączam do odliczeń za 2005 czy za 2006 rok?
    Tu jest problem. Wyglada na to, że nie rozliczysz w ogole.

    --
    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-03-21 02:49:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam L. wrote:
> [...]
    > 2005"
    > ale data wystawienia faktury to styczeń 2006.
    > Faktuę tę dołączam do odliczeń za 2005 czy za 2006 rok?

    Moment, czy to jest za połączenia telefoniczne na 020....
    czy też masz stałe łącze na internet.

    Coś mi się wydaje, że nic nie odliczysz, pomijając fakt, że faktura i
    tak jest ze stycznia.

  • 4. Data: 2006-03-21 07:49:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    witek wrote:

    > Moment, czy to jest za połączenia telefoniczne na 020....
    > czy też masz stałe łącze na internet.
    >
    > Coś mi się wydaje, że nic nie odliczysz, pomijając fakt, że faktura i
    > tak jest ze stycznia.

    A możesz mi napisać dlaczego niektórzy uważają, że połączenie modemowe
    nie podlega pod ulgę. Bo ja w ustawie nie widzę.

  • 5. Data: 2006-03-21 16:27:42
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał:

    >Moment, czy to jest za połączenia telefoniczne na 020....
    >czy też masz stałe łącze na internet.
    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Artur Golański