    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura VAT - jak to odkrecic po cywilnemu...?
    Date: Mon, 8 May 2006 10:47:17 +0200

    > A skoro klient bez zastanowienia zaplacil, to znaczy, ze go stac... Wiec
    > nie widzialbym przeciwskazan, zeby go kasowac tak samo - 10% jako
    > promocja dla stalego, starego klienta... ;)

    Wiem, ze ironizujesz... ale prawda jest taka, ze zeby utrzymac dobra jakosc
    nie bedac duza firma hostingowa - trzeba brac takie 1200 zlotych rocznie.
    Duzi w uslugach hostingowych wykanczaja malych, jak tylko moga. Za to u
    malych dostawcow czesto ma sie taka obsluge klienta, jakbys byl co najmniej
    szejkiem arabskim - i za to moim skromnym zdaniem warto te 1200 rocznie
    wysuplac (bedac firma, ktora na to stac). Mowie z doswiadczenia.
    Zrezygnowalismy w firmie z uslug duzego dostawcy uslug hostingowych i
    wzielismy "od znajomego", wlasnie za 1200 rocznie. Nagle okazalo sie, ze
    padniecia serwera MOZNA naprawiac nawet w srodku nocy w 5 minut po telefonie
    od klienta, nie mowiac o tym, ze wszelkie awarie sa usuwane od razu i nawet
    ich nie zauwazamy, a czas awarii jest skrzetnie dodawany *2 do czasu
    zakupionego hostingu.

    Plus oczywiscie zero proceduralizmu marketoidalnego, wszystko da sie
    zalatwic i ani razu czlowiek nie uslyszy "nie ma takiej opcji". Wkurza mnie,
    gdy "znawcy" podszeptuja klientom, ze "przeplacili". Pozniej czlowiek musi
    udowadniac, ze nie jest koniem i jeszcze przekonywac klienta, ze go w konia
    nie zrobil - za swoje wlasne pieniadze i stracony czas. Ale co to takiego
    "znawce" obchodzi. W koncu to nie jego czas i nie jego pieniadze.
    Najczesciej to studencina, ktory zgrywa wielkiego biznes plannera, bo
    przeczytal Kotlera, zre zupki chinskie, mieszka w akademiku lub katem u
    babci na stancji i jest dumny, ze potrafi wyzyc za 500 zlotych miesiecznie W
    MIESCIE.

    Pozdrawiam,

    Tiger