  • Data: 2006-05-10 19:31:39
    Temat: Re: Faktura VAT - jak to odkrecic po cywilnemu...?
    Od: "No Name" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:e3t7u8$i4c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ależ oczywiście, ze istnieje coś takiego.
    >
    > Tak samo jak istnieje wada oświadczenia woli w postaci groźby czy
    > podstępu.
    >
    > Ale jeżeli naprawdę sądzisz, że znalezienie usługi/rzeczy w niższej cenie
    > jest błędem co do czynności prawnej w rozumieniu k.c. to proponuję abyś
    > kupił coś drogiego w jednym sklepie, a później zwrócił im to powołując się
    > na wadę oświadczenia woli w postaci błędu*.
    >
    > Ponieważ zapewne sklep nie przyjmie proponuję proces.
    >
    > I koniecznie zdaj relację.
    >
    > pozdr.
    >
    > ms

> [...]

    Nie będąc tak wielkim Znawcą Prawa jak Ty zapewne inaczej patrzę na sprawę.
    Przeczytaj raz jeszcze pierwotny post z pytaniem i potem zastanów się
    spokojnie, czy nie można w tej sprawie uznać, że uchylenie się (...) może
    mieć miejsce.

    Ty jako Wielki Prawnik zapewne złapiesz sprawę w lot, ale gdybyś nie załapał
    to przeczytaj raz jeszcze.
    Zaręczam Ci, że każde następne czytanie pytania będzie powodowało większe
    zrozumienie