  • Data: 2006-05-08 19:04:32
    Temat: Re: Faktura VAT - jak to odkrecic po cywilnemu...?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ktorzy biora konkretne pieniadze za konkretne roznice w poziomie swiadczenia
    > uslug w stosunku do tych tanich.

    Tak, i za konkretna usluge biore konkretne pieniadze. Bo kosztowalo
    to moj komputer, moj czas, zakup oprogramowania za niemale pieniadze.

    > jego wybranie moze wyjsc na dobre kupujacemu. W moim przypadku tak wlasnie
    > bylo... zreszta w ogole do tanizny nie jestem przekonany i wole lepiej
    > zaplacic, niz uzerac sie w przypadku kazdego, najdrobniejszego problemu.

    Ok. Jesli bede potrzebowal serwer wirtualny za 1500 pln
    to taki zanabede. Jednak nie przekonasz mnie, ze wciskanie calkowicie
    nieswiadomemu klientowi, najdrozszej opcji serwera - dodatkowo
    opowiadajac ze jedynie taki serwer uciagnie 4 domeny pod jednym vhostem
    i prosta strone na php includach, bez bazy + skrzynke pocztowa to jest
    zagranie fair. No sorry, ale ta strona jesli wygeneruje 1 GB ruchu
    w ciagu 2 lat to i tak bedzie sukces :>

    Oczywiscie to w kwestii etyki zawodowej a nie ekonomicznej :)

    Tak jak wspomnialem, gosc zasadniczo nie przejmie sie ze stracil te kase
    bo stac go na to by zerwac wspolprace (ktorej zreszta nie ma) z tamtym
    "Łebmasterem"

    Trafilo tym razem na Losia. Innym razem trafi na co mniej przyjaznego.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com