  • Data: 2006-05-08 12:54:21
    Temat: Re: Faktura VAT - jak to odkrecic po cywilnemu...?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, ze ironizujesz... ale prawda jest taka, ze zeby utrzymac dobra jakosc
    > nie bedac duza firma hostingowa - trzeba brac takie 1200 zlotych rocznie.

    To przypusmy ze nie jestem firma hostingowa i swoim klientom oferuje
    to za mniejsze o wiele pieniadze, na okreslonych warunkach.

    > ich nie zauwazamy, a czas awarii jest skrzetnie dodawany *2 do czasu
    > zakupionego hostingu.

    Awaria? A co to?

    > Najczesciej to studencina, ktory zgrywa wielkiego biznes plannera, bo
    > przeczytal Kotlera, zre zupki chinskie, mieszka w akademiku lub katem u
    > babci na stancji i jest dumny, ze potrafi wyzyc za 500 zlotych miesiecznie W
    > MIESCIE.

    No widzisz Tiger, ja juz jestem po studiach. Zupek chinskich nie jadam
    i nigdy nie przepadalem za nimi. Mieszkanie kupilem 5 lat temu. Duze.
    Za 500 zl moze bym przezyl tydzien. Masz jeszcze cos ciekawego do
    napisania?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com