    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura VAT - jak to odkrecic po cywilnemu...?
    Date: Sat, 06 May 2006 23:30:25 +0200

    > Jeśli transakcja nie była dokonan w siedzibie sprzedającego to w ciągu 10
    > dni może się wycofać bez podania przyczyny

    Nie, minelo juz ponad 20 dni ;)

    > A co do cen to jest wolny rynek tylko coraz rzadziej mozna spotkać jakiegoś
    > łosia który da się naciągnąć

    No w tym przypadku uos sie dal. Z tym ze nie ma swiadczonej uslugi
    zwiazanej z serwerem wirtualnym za ktora zaplacil, to jedyny zaczep
    dla niego -> ale tutaj tez ciezko cokolwiek udowodnic.
    Na szczescie wpisany jest jako wlasciciel zarejestrowanych
    domen, wiec bedzie to czesciowo odkrecal.

    Gosc zasadniczo juz zostal przeze mnie poinstruowany zeby dac
    se najlepiej spokoj, bo w sumie nic nie zdziala -> obiecalem
    mu ze puszcze tego typu pytanie, a noz gdzies sie cos czai ;)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com