  • 11. Data: 2006-10-09 07:52:29
    Temat: Re: Faktura VAT - bez podpisu odbiorcy...
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    > No to teraz pytanie gdzie to jest napisane, ze wykonania takiego nie
    > bylo.
    >
    > j.

    W protokole mojego kierownika budowy. Zalecone jest wykonanie poprawek w
    kwestii wykonania zleconych prac. Protokołu po wykonaniach takowych
    nie ma, bo i wykonania nie było. Kierownik wykonał drugi protokół o tym,
    że wykonawca zrezygnował z wykonania zleconych mu poprawek.
    Po drugie termin wykonania całości zaleconych prac został przekroczony
    przez wykonawcę.

    Poza tym wykonanie takich prac i odbiór musi być (wg mnie) potwierdzony
    przeze mnie lub mojego kierownika.

    W.

  • 12. Data: 2006-10-09 08:26:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wąski napisał(a):

    > W protokole mojego kierownika budowy. Zalecone jest wykonanie poprawek w
    > kwestii wykonania zleconych prac.

    A wykonawca ten protokul z zaleceniami wykonania poprawek podpisal?

    > Poza tym wykonanie takich prac i odbiór musi być (wg mnie) potwierdzony
    > przeze mnie lub mojego kierownika.

    No tak - ale my debatujemy nad wykonaniem poprawek do _wykonanych_ prac
    a nie nad tym czy prace zostaly wykonane czy nie. Moim zdaniem, jezeli
    nie masz pisemnej umowy w ktorej napisano, ze platnosci nastapi dopiero
    po odbiorze to placenia nie unikniesz.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 13. Data: 2006-10-09 09:06:26
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    > A wykonawca ten protokul z zaleceniami wykonania poprawek podpisal?

    Wykonawca na odbiór się nie stawił.

> [...]
    > a nie nad tym czy prace zostaly wykonane czy nie. Moim zdaniem, jezeli
    > nie masz pisemnej umowy w ktorej napisano, ze platnosci nastapi dopiero
    Ale w umowie było określone., że max czas wykonania wszelkich prac to
    31.08.2006 i po tym terminie wszystko ma być wykonane.

    W.