  • 61. Data: 2018-03-30 18:00:05
    Temat: Re: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
    >Od siebie dodam, że beneficjentem poprzednich władz była organizacja
    >zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią
    >polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16
    >mln PLN rocznie z tego samego tytułu.

    I dane swieze
    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/ile-dostaja-z-
    budzetu-partie-polityczne/f0p85f

    PiS 29.7+18 mln
    PO 26.7+16 mln

    Adekwatnie do woli suwerena :-)

    J.

  • 62. Data: 2018-03-31 00:22:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 28 Mar 2018 15:47:07 +0200, w
    <194hs41n37c4o$.1b17gekev600x.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

    > Po dobrej zmianie "pozostali" muszą już tylko popierać PiS; tak jak choćby
    > Kaja Godek - z wykształcenia anglistka; na co dzień walczy z aborcją -
    > która została 17 grudnia 2015 r. członkiem rady nadzorczej w Warszawskich
    > Zakładach Mechanicznych.

    Tak, słyszałem że pracuje z mechanizmami wytryskowymi :)

  • 63. Data: 2018-03-31 00:24:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Mar 2018 12:06:28 +0200, w <p9l2ag$bba$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Wojtek <w...@o...pl> napisał(-a):

    > Jeśli o tę opcję pytasz, to odsyłam do takich źródeł jak TVP (oczywiście
    > TVP obecne), "Trwam", "TV Republika" itp
    >
    > Jak powiedział klasyk: świnie się zmieniają, koryto zostaje.

    Jak pada konkretne pytanie, to zaczyna się zakopywanie głowy w piasek.

  • 64. Data: 2018-03-31 00:25:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 28 Mar 2018 16:36:56 +0200, w <p9g9df$vt9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Wojtek <w...@o...pl> napisał(-a):

    > Ci z politycznego nadania zawsze są kompetentni i dostają premie zgodnie
    > z prawem, regulaminem tworzonym przez nich lub ich, wyżej postawionych,
    > towarzyszy partyjnych.
    > Złodziej od polityka różni się tym, że złodziej przy swojej pracy łamie
    > prawo a polityk najpierw zmienia prawo i potem robi to co złodziej tylko
    > że już zgodnie z prawem.

    Cóż za głębokie myśli.

  • 65. Data: 2018-04-03 08:31:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-30 o 14:48, Olin pisze:

    > Alternatywą są lobbyści, zachęcający partie do przeprowadzenia korzystnych
    > dla nich ustaw w zamian za wpłaty na konto partyjne, czego u nas w
    > przypadku osób prawnych robić nie wolno.

    Akurat to jest bzdura... Lobbysci i tak są.Są też ci, co przekupują,
    poprawą może być decentralizacja miejsca podejmowania decyzji o
    głosowaniu, a nie subwencje, które też są często wykorzystywane na
    granicy prawa (zlecenia na zawyżone usługi dostają określone osoby).
    Teraz wiadomo do kogo w partii należy się udać, by mieć pewnośc, że ci
    zagłosują właściwie.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 66. Data: 2018-04-09 12:07:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Mar 2018 14:12:58 +0200, w
    <1al71zvp8d45t$.1v8bd95hfqmv5$.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

    > Zatem Obajtek - absolwent renomowanej radomskiej uczelni - wcale nie jest
    > prezesem Orlenu.
    > Nawiasem mówiąc, ziobrotura umorzyła zarzuty korupcyjne przeciwko temu
    > zdolnemu menedżerowi.

    Oj tam, umorzyła też przeciwko funkcjonariuszowi CBA, który wynosił z firmy
    tajne dokumenty.
    Przypadkiem w 2015 został on wiceszefem CBA, gdy jeszcze toczyło się przeciwko
    niemu postępowanie prokuratorskie. Dopiero później umorzono. Jak to możliwe? :)

  • 67. Data: 2018-04-09 12:09:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Mar 2018 14:27:07 +0200, w <p9lai8$ihl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Wojtek <w...@o...pl> napisał(-a):

    > To zależy od wyniku wyborczego do Sejmu (może też Senatu?). PO w
    > poprzednim okresie miała więcej i brała z tego tytułu 48 mln (53 mln to
    > były ich przychody "zusammen do kupy").
    > Dzisiaj PiS prowadzi z PO: 18 mln do 16 mln.
    >
    > Natomiast to co jest tu istotne, ze PO-PiS, nie zamierza tego koryta
    > likwidować, więc obie te organizacje zgodnie nie eksponują tego faktu.

    Gdyby PiS poparł w poprzedniej kadencji projekt, koryta by nie było.
    PSL nie popierał, więc większości nie było.