    Date: Fri, 14 Jun 2013 19:37:07 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Eurobank oszukuje

    W dniu 2013-06-14 18:36, Kris pisze:

    Ciach

    > Co za ludzie że nie pilnują swoich interesów

    Generalnie dyskusja ta co zawsze ;-)
    Jeśli jesteśmy w UE, jeśli obowiązują dyrektywy chroniące konsumentów,
    RSO i inne zapisy o klauzulach niedozwolonych...
    (nie ważne czy mi się podobają czy nie. Takie są)
    To taki zakamuflowany dług o którego istnieniu nie informuje _wyciąg z
    rachunku_ jest delikatnie mówiąc pułapką zastawioną na klienta.
    Ja bym to oczywiście nazwał ostrzej ;-)

    Mam przypominać pobieraczka? :-)
    Tam też wszystko było "napisane" a użytkownik zgadzał się na warunki.

    PS. Do znawców!
    Czego mi jeszcze nie powie wyciąg bankowy czy strona internetowa?
    Ostatnio instytucja państwowa wymagała właśnie odemnie takiego wyciągu
    jako wiarygodnego dokumentu.
    Informują mnie czy "pada czy świeci słońce" co mogę jeszcze kupić, jak
    się jeszcze zadłużyć a podstawowej informacji o moich długach mogę nie
    dostać i dowiedzieć się po 10 latach że mam bulić jeszcze odsetki???