  • Data: 2013-06-15 10:54:35
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Jun 2013, Danusia wrote:

> [...]
    [...]
    > Jest jeszcze czwarte rozwiązanie:
    > Pilnie skontaktuj sie z Federacją Konsumentów.

    Akurat nie widzę takiej potrzeby ;)
    Popatrz kilka postów wstecz: po nacięciu się na leżące sobie na boku
    niezapłacone odsetki (i źle zadane moje pytanie) uznałem, że nie
    ma podstaw do bezzasadnych żądań z mojej strony.
    IMO wątkotwórca też znalazł się w takiej sytuacji, a na pewno JA
    w jego imieniu się z FK nie będę kontaktował ;)

    > Oni zawodowo prowadzą właśnie
    > takie sprawy, maja własnych wyspecjalizowanych prawników.

    Parę lat temu zlokalizowałem wyroki sądowe, które wzorcowo stały
    w poprzek twierdzeniom rzeczników, posuwających się do nadinterpretacji
    nie mającej pokrycia w przepisach.
    Tak że w ramach "zwrócenia się do rzecznika" IMO wypada wyraźnie
    odróżnić przypadki, kiedy to *rzecznik* występuje wobec przedsiębiorcy,
    a przypadkiem, kiedy to klient na podstawie opinii rzecznika idzie
    do sądu "po swoje" :)

    Tak BTW - ktoś jeszcze zauważył, że Google wyciął możliwość "nie
    używaj nowych grup"?
    Właśnie chciałem użyć groups.google do odszukania tamtego posta :>
    (zawsze działało fafikowato, ale teraz znajduje w ogóle promile
    z wysłanych postów).

    pzdr, Gotfryd