eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEurobank oszukuje › Re: Eurobank oszukuje
  • Data: 2013-06-15 08:55:42
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Natomiast nie o sztuczki ksiegowania czy fascynujące możliwości
    > oprogramowania tu chodzi, ale o to, że klient posiada w banku
    > *konto* i to ono jest przedmiotem wzajemnej komunikacji z bankiem.

    Zgadza się, generalna zasada która powinna panować w relacjach firma -
    klient to współpraca w dwie strony. A nie wydoić człowieka i kopa w d... .

    Mnie niedawno spotkało coś takiego: trzymałem kaskę na koncie a-vista,
    bo czekałem na pewien nagły wydatek. Po kilku miesiącach miesiącach
    zadzwoniła z banku kobieta, że szkoda tak, żebym przeniósł się na inny
    rachunek, że będą większe odsetki, itp. Ja nie jestem żaden VIP, tylko
    zwykły szarak, a jednak zadzwoniła.

    Działanie pozornie nie w interesie banku, a jak procentuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1