  • Data: 2009-12-23 19:54:59
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    > Nie bierzesz też pod uwagę, że możesz sobie pracować praktycznie bez
    > ograniczeń.
    > Cały etat w firmie X, kontrakt w firmie Y i jeszcze może jakąś własną
    > działalność dodatkowo. Tyle na ile Ci sił starczy.

    Ty chyba z jakiejś innej planety nadajesz gdzie doba ma 72 godziny. Na
    Ziemii ma 24 z czego 8 spędza się na śnie, 8 na pracy, 3 na dojazdach, 5 na
    posiłkach, utrzymaniu higieny, zabawie z potomstwem, rozrywce popowej,
    rozmowie ze znajomymi . No może gdybyśmy wszyscy byli lekarzami to byśmy
    faktycznie oblecieli kilka etatów: szpital 1, przychodnia 1, szpital 2,
    przychodnia 2 itd

    > Mundurowi (poza pewnymi wyjątkami) nie mogą dodatkowo pracować.

    Nic specjalnego. Większość ludzi jest zatrudniona na jednym etacie bo nie ma
    kiedy kolejnych oblatywac

    > Biorąc pod uwagę ograniczenia jakie nakłada na nich państwo, zarobki,
    > ryzyko, warunki służby to wcześniejsza (mizerna) emerytura jest tylko
    > karykaturą zadośćuczynienia.

    1. Zarobki tak jak w innych zawodach są miarą potrzeby i kwalifikacji
    2. Ryzyko jest w większości przypadków zupełnie przeciętne, podobne można
    spotkać w innych zawodach, w firmie ściągającej długi można narazić się
    dłużnikowi, w barze popdpitemu klientowi, w firmie transportowej wpaść w
    poślizg, w szkole rodzicowi niesfornego dziecka, tynkarz może spaść z
    rusztowania, to wszystko pierdoły są i tyle
    3. Warunki są takie same jak w bardzo wielu firmach, drogowcy na dworze
    pracują choć pogoda idealna nie jest, pracownicy biurowi w upal nie idą się
    opalać tylko "zawijają te sreberka"

    > Pokaż mi teraz swoją konstytucyjną równość.
    > Tyle zakazów i nakazów co służby mundurowe nie ma żadna inna grupa
    > pracownicza w kraju.

    Gadanie. Po prostu nienormalne byloby gdyby policjanci byli uwiklani w
    interesy.