  • 21. Data: 2019-10-20 12:47:16
    Temat: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 12:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wyrokował jeszcze sędzia czy już referendarz?
    >

    > -----

    nie ma znaczenia, kulsony wysłały wniosek o ukaranie do nadzwyczajnego
    sądu, który skazał chorego emeryta na najwyższą możliwą karę, to ubecki
    chichot z plebsu nadzwyczajnej kasy

  • 22. Data: 2019-10-20 14:03:50
    Od: k...@g...com

    użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Tępe pismaki, kto wie czy nawet nie na zlecenie przeciwników próbują z
    > lecącego sobie w chuja gościa zrobić męczennika, aby pokazać jaki to
    > jest niedobry wymiar sprawiedliwości obecnej władzy

    Albo zastany wymiar sprawiedliwości po poprzednikach.
    Niedobry wymiar sprawiedliwości który koniecznie trzeba zreformować:)

  • 23. Data: 2019-10-20 14:19:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 12:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przeprowadź się do lepszej dzielnicy.
    >

    > -----

    onegdaj w DDR widziałem koślawy napis na ulicznym straganie w cyrylicy :
    russkije nie trogać rukami:)

  • 24. Data: 2019-10-20 15:31:32
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 12:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przeprowadź się do lepszej dzielnicy.
    >

    > -----

    Wolę, żeby edukować chamskie społeczeństwo.
    W poprzednim systemie jakoś było więcej kultury wśród ludzi, co świadczy
    jak najgorzej o tzw. demokracji.

    --
    Wiesiaczek (dziś z Taby - Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 25. Data: 2019-10-20 15:48:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 15:31, Wiesiaczek pisze:

    > Wolę, żeby edukować chamskie społeczeństwo.
    > W poprzednim systemie jakoś było więcej kultury wśród ludzi, co świadczy
    > jak najgorzej o tzw. demokracji.

    ano wiesiaczek to taki ubecki edukator:))))))))))))

  • 26. Data: 2019-10-20 16:21:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie zauważyłem, mam wręcz odwrotne spostrzeżenia.
    Oczywiście kiedyś chamy były głównie biedne (jak i większość z nas), obecnie jest
    także szerokie zjawisko nowobogackich chamów -
    m.in. efekt przeprowadzki słoików do miast.

    -----

  • 27. Data: 2019-10-20 16:30:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 16:21, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Oczywiście kiedyś chamy były głównie biedne (jak i większość z nas),
    > obecnie jest także szerokie zjawisko nowobogackich chamów - m.in. efekt

    słoiki to bardzo przydatne pojemniki, wczoraj hapnąłem w takim słoiku
    zupę od ciotki, ale wiesiaczek to stary komuch, on chce zlikwidować
    wszelaki prywatny handel i zastąpić go handlem spod lady, jak było w
    jego ubeckich czasach, kiedy rządził życiem i śmiercią:)

  • 28. Data: 2019-10-20 17:36:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > Oczywiście kiedyś chamy były głównie biedne (jak i większość z nas),
    > obecnie jest także szerokie zjawisko nowobogackich chamów - m.in. efekt

    Może masz odwrotne spostrzeżenia, ale prawda jest taka, że wtedy nawet
    gdy upadł Ci papierek na chodnik to często ktoś Ci na to zwracał uwagę.
    Jestem warszawiakiem i pisze o moim mieście, ale to raczej była reguła.
    Zresztą ostatnio byłem na Białorusi i tam społeczeństwo pozostało z
    manierami podobnymi do tych w PRL-u, wszedzie czystość, ład i porządek.
    Uwierz, że to nie jest kwestia biedy czy słoików. Teraz każdy uważa
    (może i słusznie?), że może nasrać na środku i nic nikomu do tego - jest
    wolność i demokracja!
    Można też gmerać brudnymi łapami w kiszonej kapuście w sklepie i nikt
    nie ma prawa zwrócić uwagi!
    I takie są moje spostrzeżenia.

  • 29. Data: 2019-10-20 17:44:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 17:36, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    > Zresztą ostatnio byłem na Białorusi i tam społeczeństwo pozostało z
    > manierami podobnymi do tych w PRL-u, wszedzie czystość, ład i porządek.

    ano ja również byłem wczoraj przy granicy z Białorusią i rodzinka mi
    powiedziała, że u Łukaszenki Białorus zarabia miesięcznie 300 dularów
    miesięcznie, a wydaje 400 dularów również miesięcznie, czyli handel spod
    lady kwitnie:)

> [...]
    > wolność i demokracja!
    > Można też gmerać brudnymi łapami w kiszonej kapuście w sklepie i nikt

    wiesiaczek udaje durnia, w PRL, czyli komunie, nie było nawet kiszonej
    kapuchy na sklepowych półkach, był czasami ocet, i marnej jakości
    kiełbachy, reszta szła spod lady:)

  • 30. Data: 2019-10-20 18:12:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 14:03, k...@g...com pisze:

    > Niedobry wymiar sprawiedliwości który koniecznie trzeba zreformować:)

    Nie pierdol - już zreformowaliście.

    --
    Shrek