  • Data: 2004-07-26 19:16:52
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:ce2vhq$n8l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Spraw formalnych nie oceniam bo moim zdaniem masz rację.

    Natomiast co do samego oszustwa, to zauważ, że nie ma w tym żadnej mojej
    winy, że Spółdzielnia postanowiła mierzyć ilość dostarczonego mi ciepła
    urządzeniem, którego właściwości na to nie pozwalają. Ani rozliczenie
    ryczałtem od metra, ani podzielniki nie są dokładnym sposobem. Uważam, że
    byłem w jak najlepszym porządku, bowiem nie naruszyłem żadnego z przepisów
    dotyczących tych urządzeń. W żaden sposób nie próbowałem tych wyników
    fałszować. Chcieli sobie pobierać pieniądze proporcjonalnie do liczby kresek
    zamiast ilości ciepła, więc proszę bardzo. Większość ma rację. Pismo w
    sprawie oczywistej rozbieżności wyników pomiary tych kapilar z faktycznie
    zużytym ciepłem solennie złożyłem na dzienniku podawczym. Odpowiedziano mi,
    że wg oceny fachowców firmy X montującej te urządzenia, "opisane przeze mnie
    błędy są znikome w stosunku do wyników." Skoro tak ...?

    Kapilar im nie podmieniałem. Urządzenie samo w sobie pozostawiłem
    nietknięte. Nie wynosiłem go do lodówki i nie fałszowałem później plomb.
    Ozdobną aluminiową zasłonkę rurek co roku oglądali. Istniała zresztą również
    zanim te mierniki zakładali, ale to inna sprawa. Po prostu później przydała
    się również do czego innego. Nie czuję się oszustem również z tego powodu,
    że otwierałem drzwi od łazienki. Skoro wolą większości spółdzielców tam
    można było grzać za darmo? Moim zdaniem przesadzasz.