  • 1. Data: 2004-02-09 12:47:36
    Temat: Egzekwowanie Noty obciążeniowej
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Dziś od PTK Cenetrtel otrzymałem listem zwykłym notę obciążeniową na kwotę
    750 zł. Mam ją zapłacić do 16 lutego.

    Notę otrzymałem z powodu, iż nie dotrzymałem warunków umowy jaką podpisałem
    i ją zerwałem przez określonym terminem. Ja natomiast twierdze inaczej.
    Mianowicie rozmowę rozwiązałem na wskutek zmiany regulaminu, jednak IDEA
    twierdzi, ze wypowiedzenie wpłynęło do nich za późno i rozwiązanie umowy
    nastąpiło na wskutek mojej dyspozycji, która nie miała żadnego uzasadnienia.
    (było już wczesniej to opisywane na grupie)

    Oczywiście nie mam zamiaru zapłacić tej kwoty. Chciałem się dowiedzieć jak w
    takim przypadku sprawa się potoczy dalej? W jaki sposób Idea uzyska nakaz
    zapłaty z sądu? Czy po prostu przedstawia w sadzie swoje dokumenty i swoja
    tezę i sąd na tej podstawie wyda nakaz zapłaty, czy tez ja musze
    uczestniczyć w rozprawie? Ile czasu trwają takie sprawy?

    kovalek

  • 2. Data: 2004-02-09 15:43:44
    Temat: Re: Egzekwowanie Noty obciążeniowej
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    kovalek wrote:

> [...]
    > rozwiązanie umowy nastąpiło na wskutek mojej dyspozycji, która nie miała
    > żadnego uzasadnienia. (było już wczesniej to opisywane na grupie)

    A tak przy okazji.. dobrze byloby postarac sie o wpisanie takich "numerow"
    do rejestru niedozwolonych klauzul...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-09 16:14:06
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A tak przy okazji.. dobrze byloby postarac sie o wpisanie takich "numerow"
    > do rejestru niedozwolonych klauzul...

    Jak dostajesz telefon za zlotowke, to chcialbys miec mozliwosc rozwiazania
    umowy juz na drugi dzien ?

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 4. Data: 2004-02-09 17:26:58
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > tak, dostajesz nakaz zapłaty i masz 14 dni na odwołanie, zresztą będzie
    > odpowiednie pouczenie

    Nakaz zapłaty rozumiem dostane z sądu? W jakim mniej więcej terminie?
    Się teraz zastanawiam, czy pisać jakąś reklamacje do Idei w sprawie tej noty
    obciążeniowej, czy też czekać na nakaz zapłaty i wtedy się odwoływać...

  • 5. Data: 2004-02-09 17:29:35
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    kovalek wrote:
> [...]
    > tezę i sąd na tej podstawie wyda nakaz zapłaty,

    tak, dostajesz nakaz zapłaty i masz 14 dni na odwołanie, zresztą będzie

    KG

  • 6. Data: 2004-02-09 18:03:09
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    kovalek wrote:
    > Nakaz zapłaty rozumiem dostane z sądu?

    tak

    > W jakim mniej więcej terminie?

    A to zależy kiedy zostanie wniesiony pozew, a potem to już tylko od sądu

    > Się teraz zastanawiam, czy pisać jakąś reklamacje do Idei w sprawie tej noty
    > obciążeniowej, czy też czekać na nakaz zapłaty i wtedy się odwoływać...

    reklamacja nic nie kosztuje, a przegrana sprawa będzie

    KG