  • 1. Data: 2003-05-03 00:37:40
    Temat: Egzekucja - kto jest w temacie???
    Od: "Pablo" <p...@p...biz.pl>

    Art 1061 par2 Kpc brzmi: Na postanowienie sądu w sprawie wyłączenia (spod
    egzekucji) służy zażalenie.

    Moje pytanie: komu służy zażalenie???; napewno dłużnikowi , ale czy
    wierzycielowi przedsiębiorcy też??

    Proszę o szybką odpowiedz potrzebne mi to żeby dalej pisac prace

    Pozdrawiam i dziekuje z góry]

    Pablo

  • 2. Data: 2003-05-03 08:52:38
    Temat: Re: Egzekucja - kto jest w temacie???
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@p...biz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wierzycielowi przedsiębiorcy też??
    >
    > Proszę o szybką odpowiedz potrzebne mi to żeby dalej pisac prace

    Przeczytaj dokładnie paragraf 1 tego przepisu i znajdziesz odpowiedź. O
    wyłaczeniu spod zajęcia sąd orzeka po wysłuchaniu stron czyli zażalenie
    słuzy obydwu stronom. jasne?

  • 3. Data: 2003-05-03 11:20:44
    Temat: Odp: Egzekucja - kto jest w temacie???
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Grupy <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b90018$821$...@n...news.tpi.pl...

    > zażalenie
    > słuzy obydwu stronom. jasne?

    Lacznie???

    --
    Depi.

  • 4. Data: 2003-05-03 16:58:33
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Grupy <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b90018$821$...@n...news.tpi.pl...

    > Lacznie???
    >
    > --
    > Depi.

    To jest uprawnienie (prawo) każdej ze stron z którego może ona skorzystac
    lub nie.
    Oczywiście służy ono każdej ze stron. I może się zdarzyć, że obydwie strony
    złożą zażalenie.
    Pozdrawiam
    michał