  • 1. Data: 2003-05-02 16:58:47
    Temat: Oszustwo ZUS-u, zmowa, przestepstwo !!
    Od: l...@a...pl

    Witam serdecznie drogich grupowiczów...

    Zostałam oszukana przez ZUS. Starałam się o przyznanie mi odszkodowania w
    związku z wypadkiem w drodze z pracy. Lekarz, niejaki dr F. stwierdził, że
    uszczerbek na zdrowiu wynosi 0%. Może nie byłoby w tym stwierdzeniu nic
    szokującego, gdyby nie to, że lekarz ten jako pierwszy zdiagnozował u mnie
    uszkodzenie czynnościowe błędnika lewego, a swoją decyzją komisyjną zaprzeczył
    wcześniejszej diagnozie.
    Pierwszą diagnozę dr F. potwierdziła również inna placówka zdrowia, po
    wykonaniu niezależnych badań specjalistycznych (wyniki dołączyłam do
    dokumentacji ZUS).
    Dodam jeszcze, że w związku z tym wypadkiem zostałam zakfalifikowana jako osoba
    o lekkim stopniu niepełnosprawności.

    Poinformowano mnie, że w związku z decyzją odmowną mogę złożyć odwołanie.
    Niestety nie posiadam wykształcenia prawniczego, w związku z czym nie potrafię
    poprawnie zredagować takiego odwołania.
    Niestety na internecie nie znalazłam żadnych wskazówek (wzorów) odnośnie tego
    rodzaju pism.
    Poproszę o pomoc i z góry dziękuje.

    Z poważaniem - Ewa

    Ps: A może porywam się z motyką na słońce..??