eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2003-05-02 20:43:36
    Temat: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "grzegorz" <g...@s...pl>

    Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Czy jest jakis przepis dajacy prawo sprzedawcy w ogole nie wpuscic klienta?
    Bardzo prosze o dokladne podanie paragrafow.
    Klient wielokrotnie obrazil sprzedawce a takze klientow, ktorzy akurat
    znajdowali sie w sklepie, uzywal niecenzuralnych slow.
    Bardzo prosze o pomoc
    Pozdrawiam Grzegorz





  • 2. Data: 2003-05-02 22:08:58
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "grzegorz" <g...@s...pl>


    Użytkownik "grzegorz" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:b8uldf$ikt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    > Czy jest jakis przepis dajacy prawo sprzedawcy w ogole nie wpuscic
    klienta?
    > Bardzo prosze o dokladne podanie paragrafow.
    > Klient wielokrotnie obrazil sprzedawce a takze klientow, ktorzy akurat
    > znajdowali sie w sklepie, uzywal niecenzuralnych slow.
    > Bardzo prosze o pomoc
    > Pozdrawiam Grzegorz
    >

    czy mozna odmówic komus sprzedazy towary w wypadku gdy zachowuje sie
    nieodpowiednio



  • 3. Data: 2003-05-02 22:20:16
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>


    Użytkownik "grzegorz" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:b8uq8p$7pq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "grzegorz" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:b8uldf$ikt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    > > Czy jest jakis przepis dajacy prawo sprzedawcy w ogole nie wpuscic
    > klienta?
    > > Bardzo prosze o dokladne podanie paragrafow.
    > > Klient wielokrotnie obrazil sprzedawce a takze klientow, ktorzy akurat
    > > znajdowali sie w sklepie, uzywal niecenzuralnych slow.
    > > Bardzo prosze o pomoc
    > > Pozdrawiam Grzegorz
    > >
    >
    > czy mozna odmówic komus sprzedazy towary w wypadku gdy zachowuje sie
    > nieodpowiednio

    A klient miał krawat ?
    Bareja się kłania.

    Karol




  • 4. Data: 2003-05-03 01:43:07
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    grzegorz <g...@s...pl> napisał(a):

    > czy mozna odmówic komus sprzedazy towary w wypadku gdy zachowuje sie
    > nieodpowiednio

    Oczywiście.
    Potraktujmy prawo do kupna określonego towaru w określonym sklepie jako prawo
    podmiotowe klienta. Odmowa lub niewpuszczenie do sklepu w opisanym przez
    Ciebie przypadku nie podlega ewentualnemu zaskarżeniu.

    Art. 5 Kodeksu cywilnego:
    Nie można czynić ze swojego prawa użytku, który by był sprzeczny ze społeczno-
    gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami współżycia społecznego
    w Rzeczypospolitej Polskiej. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie
    jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2003-05-03 06:00:32
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Roman wrote:
    > Potraktujmy prawo do kupna określonego towaru w określonym sklepie jako prawo
    > podmiotowe klienta.

    A możemy?

    KG


  • 6. Data: 2003-05-03 09:05:23
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "Rafał" <e...@p...fm>

    Do tego żeby kogoś nie obsłużyć w sklepie albo go nie wpuścić na jego teren
    nie jest Ci potrzebny żaden paragraf.
    Jeżeli sklep wydzierżawiasz lub jestes jego wlaścicielem tzn. że posiadasz
    tytuł prawny do tego terenu więc jeśli sobie nie życzysz kogoś na swoim
    terenie to możesz go wyprosić bez żadnych konsekwencji prawnych, co więcej
    jeżeli ktoś narusza twoją własność to możesz użyć nawet siły aby go usunąć
    ze swojego terytorium. W końcu to ty jesteś panem na swojej ziemi.(prawo
    wlasności)
    Kolejna kwestia to taka że aby umowa sprzeedaży doszła do skutku to po
    stronie kupującego jak i sprzedającego musi istnieć wola zawarcia
    tranzakcji. Jeżeli po stronie sprzedającego nie ma woli sprzedaży towaru to
    nie ma mowy o żadnej tranzakcji. (umowa kupna-sprzedaży KC) Przecież to twoj
    towar i robisz z nim co Ci się podoba.

    Użytkownik "grzegorz" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:b8uldf$ikt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    > Czy jest jakis przepis dajacy prawo sprzedawcy w ogole nie wpuscic
    klienta?
    > Bardzo prosze o dokladne podanie paragrafow.
    > Klient wielokrotnie obrazil sprzedawce a takze klientow, ktorzy akurat
    > znajdowali sie w sklepie, uzywal niecenzuralnych slow.
    > Bardzo prosze o pomoc
    > Pozdrawiam Grzegorz
    >
    >
    >
    >



  • 7. Data: 2003-05-03 13:00:44
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "grzegorz" <g...@s...pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3EB35B00.8000203@poczta.onet.pl...
    > Roman wrote:
    > > Potraktujmy prawo do kupna określonego towaru w określonym sklepie jako
    prawo
    > > podmiotowe klienta.
    >
    > A możemy?
    >
    > KG

    Jezeli wystawiam towar publicznie z oznaczeniem ceny to jest to
    oferta(Art.543) z tego, co wiem wystarcz, aby ktokolwiek zaakceptowal oferte
    i dochodzi do zawarcia umowy.

    Czy wyproszenie ze sklepu z powodu nieodpowiedniego zachowania (obelgi w
    strone sprzedawcy, przeklenstwa, ktore odstraszaja innych klientow) jest
    przekroczeniem art.5 KC?

    Czy mozemy traktowac prawo do kupna okreslonego towaru w okreslonym sklepie
    jako prawo podmiotowe klienta?

    Czy mozna w ogole nie wpuscic kogos do sklepu, bo juz raz nabroil?




  • 8. Data: 2003-05-05 15:33:41
    Temat: Odp: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>


    Użytkownik grzegorz <g...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b90f3j$5f9$...@a...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > news:3EB35B00.8000203@poczta.onet.pl...
    > > Roman wrote:
    > > > Potraktujmy prawo do kupna określonego towaru w określonym sklepie
    jako
    > prawo
    > > > podmiotowe klienta.
    > >
    > > A możemy?
    > >
    > > KG
    >
    > Jezeli wystawiam towar publicznie z oznaczeniem ceny to jest to
    > oferta(Art.543) z tego, co wiem wystarcz, aby ktokolwiek zaakceptowal
    oferte
    > i dochodzi do zawarcia umowy.
    >
    Acha. Dzieki. :-P

    > Czy wyproszenie ze sklepu z powodu nieodpowiedniego zachowania (obelgi w
    > strone sprzedawcy, przeklenstwa, ktore odstraszaja innych klientow) jest
    > przekroczeniem art.5 KC?
    >
    Niby czemu?


    > Czy mozemy traktowac prawo do kupna okreslonego towaru w okreslonym
    sklepie
    > jako prawo podmiotowe klienta?
    >
    Niby z jakiej paczki?

    > Czy mozna w ogole nie wpuscic kogos do sklepu, bo juz raz nabroil?
    >
    >
    A czemu niby nie?

    Pozdrawiam

    --
    Depi.

    PS. Zaraz sprobuje wyguglac wielka dyskusje na ten temat, ktora wybuchla na
    pl.rec.fantastyka.sf-f po publikacji w Wysokich Obcasach artykulu Wojtka
    Orlinskiego o tzw. door selection w klubach. Jak ktos zainteresowany, to tez
    niech sobie zerknie, ale uprzedzam, ze suma postow w tych watkach przeniosla
    chyba kilkaset ( sic!)





  • 9. Data: 2021-06-13 13:42:01
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: Grażyna Rękawiecka <r...@g...com>

    poniedziałek, 5 maja 2003 o 17:33:41 UTC+2 Marcin Olender napisał(a):
    > Użytkownik grzegorz <g...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b90f3j$5f9$1...@a...news.tpi.pl...
    > > Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > > news:3EB35B00...@poczta.onet.pl...
    > > > Roman wrote:
    > > > > Potraktujmy prawo do kupna określonego towaru w określonym sklepie
    > jako
    > > prawo
    > > > > podmiotowe klienta.
    > > >
    > > > A możemy?
    > > >
    > > > KG
    > >
    > > Jezeli wystawiam towar publicznie z oznaczeniem ceny to jest to
    > > oferta(Art.543) z tego, co wiem wystarcz, aby ktokolwiek zaakceptowal
    > oferte
    > > i dochodzi do zawarcia umowy.
    > >
    > Acha. Dzieki. :-P
    > > Czy wyproszenie ze sklepu z powodu nieodpowiedniego zachowania (obelgi w
    > > strone sprzedawcy, przeklenstwa, ktore odstraszaja innych klientow) jest
    > > przekroczeniem art.5 KC?
    > >
    > Niby czemu?
    > > Czy mozemy traktowac prawo do kupna okreslonego towaru w okreslonym
    > sklepie
    > > jako prawo podmiotowe klienta?
    > >
    > Niby z jakiej paczki?
    > > Czy mozna w ogole nie wpuscic kogos do sklepu, bo juz raz nabroil?
    > >
    > >
    > A czemu niby nie?
    > Pozdrawiam
    > --
    > Depi.
    > PS. Zaraz sprobuje wyguglac wielka dyskusje na ten temat, ktora wybuchla na
    > pl.rec.fantastyka.sf-f po publikacji w Wysokich Obcasach artykulu Wojtka
    > Orlinskiego o tzw. door selection w klubach. Jak ktos zainteresowany, to tez
    > niech sobie zerknie, ale uprzedzam, ze suma postow w tych watkach przeniosla
    > chyba kilkaset ( sic!)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1