  • 151. Data: 2018-08-31 00:15:02
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tu nie o stop chodzi - ktos powinien wytlumaczyc, ze np w korku to sie
    > zatrzymujemy przed szlabanem i czekamy az zrobi sie puste miejsce za
    > drugim szlabanem.
    > Ze zwalniamy wczesniej, bo przejazd moze byc bardzo nierowny.
    > Ze wrzucamy drugi bieg, zeby nam silnik nie zgasl.
    >
    > Ze ten szlaban to z plastiku i w razie czego to mozna latwo wylamac.

    Szczególnie to ostatnie. Tyle co tych filmików jest, pokazujących
    kierowców stojących na zamkniętym już przejezdzie jak barany i próbujących
    wpasować w samochód pomiędzy tory a barierkę, że aż niewiarygodne.

    --
    Marcin

  • 152. Data: 2018-08-31 07:18:29
    Od: p...@g...com

    https://wiadomosci.wp.pl/szaflary-prokuratura-odwolu
    je-sie-od-decyzji-sadu-6289941873333889a

    Oskarżony twierdzi, że po wielokrotnych, nieudanych próbach odpalenia samochodu przez
    niego i kursantkę wydał nakaz ucieczki z auta. Śledczy nie znaleźli jednak
    potwierdzenia tych słów w zanalizowanych nagraniach - powiedział serwisowi
    krakow.wyborcza.pl prokurator Józef Palenik.

    chyba jeszcze nagrania nie ogladal

  • 153. Data: 2018-08-31 09:34:24
    Od: p...@g...com

    4471,wypadek-w-szaflarach-angelika-zdawala-egzamin-p
    o-raz-czwarty.html#Z_Czolka3Img

  • 154. Data: 2018-08-31 09:57:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 30 Aug 2018 20:51:14 +0200, Animka napisał(a):

    > Wcale nie próbował. Tylko stanął jak słup i się patrzył.

    No właśnie nie:
    "Egzaminator wówczas wysiadł z pojazdu i zaczął machać w stronę pociągu, by
    maszynista zatrzymał skład. "

    http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/egzamin-na-praw
    o-jazdy-zakonczony-smiertelnym-wypadkiem,4773641,art
    gal,t,id,tm.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 155. Data: 2018-08-31 10:00:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 30 Aug 2018 20:42:26 +0200, Animka napisał(a):

    > Ciekawa jestem czy kursant po kursie albo sam egzaminator jakby
    > przyjechał do Warszawy to nie dostałby ataku paniki.

    Aż tak szalenie przerażasz?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 156. Data: 2018-08-31 12:15:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    p...@g...com pisze:
    4471,wypadek-w-szaflarach-angelika-zdawala-egzamin-p
    o-raz-czwarty.html#Z_Czolka3Img

    So what? Po ilu _przeciętnie_ egzaminach "quasi mafia egzaminacyjna"
    pozwala zdać? Od ilu uwalonych egzaminów zdającemu należy się
    "kara śmierci na miejscu"?

    --
    A. Filip

  • 157. Data: 2018-08-31 12:18:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-31 o 10:00, Olin pisze:

    > Aż tak szalenie przerażasz?

    Co za głupie i bez sensu pytanie w odpowiedzi.

    --
    animka

  • 158. Data: 2018-08-31 12:56:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 12:15:08 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
> [...]
    >
    > So what? Po ilu _przeciętnie_ egzaminach "quasi mafia egzaminacyjna"
    > pozwala zdać? Od ilu uwalonych egzaminów zdającemu należy się

    No ale ... pierwszy raz przejezdzale przez ten przejazd, pierwszy raz
    olala stop, czy nie potrafila zapamietac, ze jak jest STOP, to sie
    staje :-)

    J.

  • 159. Data: 2018-08-31 12:58:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 09:57:50 +0200, Olin napisał(a):

> [...]
    > maszynista zatrzymał skład. "
    > http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/egzamin-na-praw
    o-jazdy-zakonczony-smiertelnym-wypadkiem,4773641,art

    Nie cytuj pismakow, tylko zobacz sam na filmie.

    J.

  • 160. Data: 2018-08-31 13:36:14
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 31.08.2018 o 12:58, J.F. pisze:

    o-jazdy-zakonczony-smiertelnym-wypadkiem,4773641,art
    gal,t,id,tm.html

    > Nie cytuj pismakow, tylko zobacz sam na filmie.
    >
    > J.

    Pociąg uderzył w samochód 3 sekundy po opuszczeniu pojazdu przez
    egzaminatora. Tam nie było czasu ani na machanie, ani na próbę pchania,
    ani nawet na stanie jak słup.

    MJ