  • 31. Data: 2012-04-01 20:46:51
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > jezeli bede uwazal ze program z ktorego korzystam jest tak dobry ze
    > az chce miec linka w sygnaturce to jedyne co bedziesz mogl zrobic
    > to sobie plonknac

    Jeśli będziesz uparcie spamował to na pewno będziesz eliminowany. Chodziło o
    to by tak nie stało się z powodu używanego programu bo to głupie jest.

    > nie sprowadzajmy tego do jakiegos absurdu z powodu kilkunastowego
    > linka w sygnaturce, cytaty z politykow miewaja rowne 'regulaminowe'
    > 4x80 i jakos nikt z tego powodu nie placze

    Ale tu nic o rozmiarze stopki nie było tylko o jej charakterze. To nachalna
    reklama producenta przeglądarki. Używanie jakiegoś programu to żadne
    usprawiedliwienie spamowania użytkowników innych programów.

  • 32. Data: 2012-04-01 21:42:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > To prostacki spam reklamowy. Firma produkująca przeglądarkę reklamuje swój
    > produkt rękami użytkowników swoich produktów narażając wszystkich pozostałych
    > na czytanie niechcianej informacji, którą normalne oprogramowanie przesyła w
    > zupełnie neutralny sposób.
    > Spam to spam.

    niezwiazany z tematem link do czegokolwiek w sensownym poscie zgodnym
    z temetyka grupy ni chu chu mi pod spam nie podpada, ale zawsze znajdzie
    sie ktos kogo majtki uwieraja...

    z mojej strony eot

  • 33. Data: 2012-04-01 21:45:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 31.03.2012 18:11, Wojciech "Spook" Sura pisze:
    > to nie znam na PC ani jednego płatnego czytnika grup

    Forte Agent

    40tude Dialog

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2012-04-02 02:56:35
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    >
    > niezwiazany z tematem link do czegokolwiek w sensownym poscie zgodnym
    > z temetyka grupy ni chu chu mi pod spam nie podpada

    Chyba że to nachalna reklama komercyjnego produktu.
    Wtedy to już spam jak najbardziej.

  • 35. Data: 2012-04-02 22:07:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > niezwiazany z tematem link do czegokolwiek w sensownym poscie zgodnym
    > z temetyka grupy ni chu chu mi pod spam nie podpada, ale zawsze znajdzie

    Zwykły spam reklamowy a nie twoje majtki

  • 36. Data: 2012-04-02 22:30:25
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Dnia 01-04-2012 o 12:19:05 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    (...)

    > są częścia płatnego systemu więc nie są darmowe, nie występują jako
    > osobna aplikacja do sciągania czy kupienia.

    ...w każdym razie ja nie chcę.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 37. Data: 2012-04-02 23:46:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Apr 2012, Kris wrote:

    > Explorer teoretycznie bzplatny.
    > Nie kupujesz go z "systemem" a w kazdej chwili możesz za darmo zainstalować;)

    Osobne pytanie, czy na każdym systemie.
    Załóżmy, że da się zainstalować na linuksach... (nie chce mi się czytać
    licencji!)

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2012-04-03 02:11:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    > Osobne pytanie, czy na każdym systemie.

    Nie. Tylko na wymienionych w EULA.

    > Załóżmy, że da się zainstalować na linuksach... (nie chce mi się
    > czytać licencji!)

    A mnie się chce. W przypadku IE9 wolno tylko na licencjonowanym Windows 7,
    Windows Vista, Windows Server 2008 lub Windows Server 2008 R2.

  • 39. Data: 2012-04-03 11:01:24
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <b...@m...pl>

    Dnia Sun, 01 Apr 2012 21:45:48 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Forte Agent
    >
    > 40tude Dialog

    Się wtrącę.
    Jakiś czas temu chciałem kupić licencję na 40tude. Na stronie byłą tylko
    informacja, że program jest porzucony, uwolniony z wszelkich opłat i
    producent supportu nie świadczy.
    Teraz chiałem to potwierdzić, ale strona produktu już nie istnieje :/

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 40. Data: 2012-04-03 12:02:55
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    > Osobne pytanie, czy na każdym systemie.
    > Załóżmy, że da się zainstalować na linuksach... (nie chce mi się czytać
    > licencji!)

    Szóstka zainstalować się dała,
    ale AFAIK licencja wprost zabrania(ła):

    "IF YOU DO NOT HAVE A VALID EULA FOR ANY "OS PRODUCT"
    (MICROSOFT WINDOWS OPERATING SYSTEM PRODUCT, ANY MICROSOFT
    WINDOWS NT WORKSTATION OPERATING SYSTEM, OR ANY MICROSOFT
    WINDOWS NT SERVER OPERATING SYSTEM), YOU ARE NOT AUTHORIZED
    TO INSTALL, COPY, OR OTHERWISE USE THE OS COMPONENTS
    AND YOU HAVE NO RIGHTS UNDER THIS SUPPLEMENTAL EULA"

    Zatem IE jest raczej bezpłatnym dodatkiem do płatnego systemu.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)