  • 11. Data: 2015-01-13 11:26:34
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 10:44, Xen pisze:

    > Tak, ale ja mam książke i też mi usunęli :) pewnie konkurencja zgłosiła
    > a allegro nie patrzać usuneli od razu

    Albo sprzedawałeś ebooka, w końcu papierową książkę też można wskanować.

    Bez spojrzenia w wygląd aukcji nie ma o czym dyskutować.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-01-13 12:40:21
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 11:26, Liwiusz pisze:

    > Albo sprzedawałeś ebooka, w końcu papierową książkę też można wskanować.
    >
    > Bez spojrzenia w wygląd aukcji nie ma o czym dyskutować.

    To prosze wejsc na strone biblioteki narodowej i zobaczyc ze jest to
    KSIĄŻKA a nie e-book

  • 13. Data: 2015-01-13 13:06:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 12:40, Xen pisze:

    > To prosze wejsc na strone biblioteki narodowej i zobaczyc ze jest to
    > KSIĄŻKA a nie e-book

    Proszę czytać ze zrozumieniem to co piszę.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-01-13 13:21:48
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Albo sprzedawałeś ebooka, w końcu papierową książkę też można wskanować.

    > Proszę czytać ze zrozumieniem to co piszę.

    :) doskonale rozumiem, to co miałem książke napisać długopisem:) ??
    :))))) Została napisana, oddana do drukarni i egzeplarz ktory jest
    wymagany zostal przesłany do bibloiteki narodowej.Nie jest to pdf ani
    nic w tym stylu TYLKO KSIAŻKA

  • 15. Data: 2015-01-13 14:02:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 13:21, Xen pisze:

    > .Nie jest to pdf ani
    > nic w tym stylu TYLKO KSIAŻKA

    Jak widać aukcja nasuwała co do tego wątpliwości.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-01-13 14:05:20
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 14:02, Liwiusz pisze:> W dniu 2015-01-13 o 13:21,
    Xen pisze:

    > Jak widać aukcja nasuwała co do tego wątpliwości.

    :) konkurencja zgłosiła ze mam niby ebooki, a allegro nie sprawdzając
    usunęło aukcję. Tak było w 99%.
    Bo jak komus by sie chciało to zobaczył by wpis ISBN
    Ale allegro to allegro :))) nie dziwie sie ze tyle osob z niego
    rezygnuje :)))

  • 17. Data: 2015-01-13 14:24:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 14:05, Xen pisze:
    > Bo jak komus by sie chciało to zobaczył by wpis ISBN

    Nie wiem ile razy można pisać, że numer ISBN nie oznacza, że nie
    sprzedajesz ebooka. Jak widać strategia allegro jest poprawna - kasuje
    aukcje i nie dyskutuje bezproduktywnie ze sprzedającym opornym na
    argumenty :)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-01-13 14:29:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 14:06:09 UTC+1 użytkownik Xen napisał:
    > Ale allegro to allegro :))) nie dziwie sie ze tyle osob z niego
    > rezygnuje :)))
    Daj zrzut ekranu z opisem aukcji będzie o wiele łatwiej dyskutować

  • 19. Data: 2015-01-13 15:22:37
    Od: Xen <x...@n...pl>

    NIE MAM BO MI USUNELI !!!
    was tez nie przekonuje nr isbn ?:)

  • 20. Data: 2015-01-13 15:24:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 15:22, Xen pisze:
    > NIE MAM BO MI USUNELI !!!
    > was tez nie przekonuje nr isbn ?:)

    No - kwestia jaki był opis aukcji itd, przecież Liwiusz wyjaśnił o co
    chodzi.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl