eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziedziczenie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu › Re: Dziedziczenie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu
  • Data: 2008-10-15 19:02:23
    Temat: Re: Dziedziczenie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu
    Od: Buba <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka pisze:

    > Co to znaczy nie umie policzyć. Ma to zaksięgowane na koncie lokatora.

    No pewnie ma, ale mi nie chce podać :-(
    Us domaga się podatku do wartości mieszkania bo nie dostaje
    wyliczenia wartości wkładu od spółdzielni.
    A to całkiem inne rzeczy i kwoty.
    Jak się zapytałam w spółdzielni to mi powiedzieli, że mogę wziąć
    rzeczoznawcę.

    Tylko ja nie rozumiem co ma rzeczoznawca do wkładu mieszkaniowego.
    Chyba, ze będzie sprawdzał ich księgi rachunkowe...
    Ogólnie kicha i kupa kasy do zapłacenia za coś czego nie mam w
    zasadzie a dla spółdzielni nie istnieje.

    --
    Buba